הסרת שיער בלייזר בקיץ – כדאי או לא כדאי?

כיצד פועלת הטכנולוגיה של המכשיר, מה צריך לבדוק לפני שרצים לקבוע תור ואיך למצוא מכון טוב ומורשה. כל הטיפים רגע לפני הקיץ

הסרת שיער בלייזר

חלק מהאנשים חושבים שעדיף לבצע הסרת שיער בלייזר במהלך הקיץ משום שנעים יותר ללבוש בגדים קצרים ולהשוויץ בגוף החלק, אך המחשבה הזו אינה נכונה ואם מתלבטים בין הסרת שיער בקיץ ובין הסרת שיער בחורף הרי שעדיף לבצע את הטיפולים דווקא בחורף.

חשוב לדעת שהסרת שיער בלייזר אינה מסתיימת תוך טיפול אחד ויש להתכונן מראש ולדעת שמדובר על תהליך שנמשך מספר חודשים משום שיש להמתין כחודש בממוצע בין טיפול לטיפול כך שאם מתחילים לבצע טיפולי הסרת שיער בקיץ הם לא יסתיימו באותו הקיץ.

נוסף על כך, הלייזר פועל היטב על מטופלים בהירי עור וכהי שיער, בשל סיבה זו מזהירים המטפלים את המטופלים שלא להיחשף לשמש בתקופת הטיפול משום שכשהעור שזוף נפגע תהליך ההסרה ועלולות להיווצר כוויות משום שקרן הלייזר לא תבדיל בין גוון העור ובין צבע השיער. בחורף איננו משתזפים, כך שהסיכונים להיווצרות כוויות ופגיעה בתהליך הסרת השיער פוחתים. כמו כן, אנו פחות מזיעים במהלך החורף והדבר מקל על המטופלים משום שזיעה שנוצרת לאחר טיפול גורמת לתחושה לא נעימה. אם לא די בזאת, בחורף הטיפולים עולים פחות.

לייזר
גם יעלה לכם פחות וגם תהיו מוגנים מפני השמש - טיפולי לייזר בחורף | צילום: shutterstock

ואף על פי כן - אפשר לנוע אל מכוני הסרת הלייזר גם בקיץ

למרות שעדיף לבצע הסרת שיער בלייזר במהלך החורף ניתן לבצע את הטיפולים גם במהלך חודשי הקיץ - אחרי הכל, לא פסלנו את האפשרות הזו, רק אמרנו שהיא פחות טובה מהאפשרות האחרת. בניגוד למדינות אירופה למשל - בהן אין הרבה ימים שטופי שמש במהלך החורף בישראל יש הרבה ימים שמשיים גם בחורף, כך שבכל מקרה יש להיזהר, להימנע מחשיפה ככל אשר ניתן, למרוח קרם הגנה, לחבוש כובע ולהבין שבקיץ הזה לא הולכים הרבה לים וודאי שלא בשעות החמות.

כדי למנוע תחושת חוסר נוחות לאחר טיפולי הסרת שיער בלייזר במהלך הקיץ רצוי להימצא בחללים ממוזגים, במיוחד אם מבצעים פעילות ספורטיבית.

יכול לעניין אתכם

10 סימנים שהגוף שלכם זקוק לניקוי רעלים דחוף

לחסן או לא לחסן: האם הורה גרוש יכול לאסור על מתן חיסון קורונה לילדו הקטין

מיליון דולר: 10 דרכים להשיג חיוך לבן ומסנוור כמו של הסלבס

לא רק אצל מבוגרים: 5 עובדות על פרקינסון שאתם אולי לא מכירים

מה לגבי המחיר של טיפולי הסרת שיער בלייזר בקיץ?

ידוע שהמחירים אינם נמוכים. הלייזר נחשב לשיטה הטובה ביותר להסרת שיער ומטופלים שמתאימים לטיפול יכולים להסיר עד כ- 90% מהשיער המיותר כשהשיער שנותר נחלש בצורה משמעותית והופך לדליל וכמעט בלתי נראה לעין, כך שלטווח הרחוק ניתן לחסוך כספים משום שלא צריך לרכוש סכיני גילוח, שעווה ואמצעים אחרים שנועדו להסרת שיער.

ניתן להפחית את מחיר טיפולי הסרת השיער על ידי ביצוע השוואת מחירים. כמו כן, כדאי לבדוק האם ניתן לקבל הנחה דרך קופת החולים בה חברים. הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים יכולה להיות זולה בהרבה מהסרת שיער במכונים שאינם משתפים פעולה עם קופות חולים ובחלק מהמקרים ניתן לשלם מחצית מהמחיר. חלק מהמכונים מציעים גם הנחות לחיילים כך שכדאי לבדוק האם הם מציעים טיפולי הסרת שיער בלייזר לחיילים וחיילים משוחררים.

מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר? זכרו - אין הסרת שיער לצמיתות!

בעידן בו קיימים שפע מכוני הסרת שיער בלייזר ובכל יום אנו נחשפים לשפע פרסומות שמבטיחות לנו "הסרת שיער בלייזר לצמיתות" חשוב לבצע בדיקות מקיפות ולבחור במכון איכותי. הדבר הראשון שיש לדעת הוא שאין כזה דבר הסרת שיער בלייזר לצמיתות ולא כדאי לבחור במכון שמשווק את עצמו בצורה זו משום שזהו שקר. כפי שציינו - טיפול מוצלח של הסרת שיער בלייזר יכול להסיר עד כ- 90% מהשיער ואם ההסרה תהיה כה מוצלחת הרי שהיא תשנה את כל איכות החיים ותמנע מהמטופל להמשיך לעסוק בהסרת שיער באמצעות שיטות אחרות כמו: שעווה, גילוח ומשחות למשך כל חייו.

לאחר שהדגשנו את הנושא הזה נעבור לשלב הבא ונמליץ לכם כיצד לבחור מכון איכותי להסרת שיער בלייזר.

טיפול לייזר
צילום: shutterstock

איך לבחור מכון להסרת שיער בלייזר?

1. וודאו שהמכון מקצועי, מוכר, בעל ניסיון, מבוטח ומעניק אחריות על הטיפולים.

2. וודאו שהמטפל מוסמך לביצוע טיפולי הסרת שיער בלייזר. כמו כן, יש לבדוק את ניסיונו בביצוע הטיפולים ולבחור במטפל שגורם לכם להרגיש בנוח.

3. המטפל חייב לבצע אבחון מסודר לפני התחלת הטיפול ולוודא שאתם מתאימים ויכולים לבצע אותו. כמו כן, צריך המטפל להסביר לכם על התהליך, על התוצאות שהוא צופה, על מספר הטיפולים הצפוי, על כללי הזהירות במהלך הטיפול (ביניהם - הימנעות מחשיפה לשמש) ולענות על כל שאלה.

4. בדקו האם מכשיר הלייזר קיבל אישור ממשרד הבריאות ומחזיק בכל התקנים הדרושים.

5. ערכו השוואת מחירים - בדקו מהם המחירים שגובים המכונים והאם הם מציעים הנחות, בדקו האם ניתן לקבל הנחות דרך קופת החולים ואם אתם חיילים או חיילים משוחררים דברו עם מספר מכונים ובדקו האם הם מציעים לכם הנחות.

מקווים שעזרנו. שיהיה לכם בהצלחה!