בלי לבקר אצל הקוסמטיקאית: 10 דרכים להעלים את השקיות מתחת לעיניים

העור שמתחת לעיניים הוא אחד האזורים העדינים ביותר, ויש נטייה להזניח אותו מחוץ לשגרת הטיפוח. נכון שעיגולים שחורים הם בין היתר גנטיקה, אבל יש כמה דברים שתוכלו לנסות לפני שתתייאשו ותכסו את הפנים בשכבת איפור

עייפות

סביר להניח שחלקכם התעוררתם לא פעם וגיליתם מראה קשה לעיכול – עיניים נפוחות, שקועות וחשוכות. בין אם זה בגלל לילה קשה, הגיל שנותן את אותותיו או גנטיקה מבאסת, החדשות הטובות הן שאתם יכולים להקל על זה בכמה דרכים פשוטות:

תפחיתו קצת מהמלח

מים תמיד ימצאו את דרכם מחלקים בגופכם דלי הנתרן לאלה שיש להם הכי הרבה. האזור סביב העיניים הוא דוגמה מצוינת. זו הסיבה שארוחת ערב עמוסה במלח גורמת לרוב לנפיחות בבוקר שאחרי.

נהלו את האלרגיות שלכם

עונת האלרגיה ועיניים מימיות ונפוחות הולכות יד ביד. הנה החדשות הטובות: התרופות ללא מרשם שאתם לוקחים לאלרגיות, הצטננות או זיהומים בסינוסים יכולות לייבש את העיניים הנפוחות יחד עם הנזלת.

השתמשו בסיר נטי

השתמשו בקומקום הקטן כדי לשפוך מי מלח לתוך נחיר אחד ולתת לו לנקז את השני. זה נשמע מוזר, אבל זה עשוי לעזור לשטוף את כל הלחות הנוספת בסינוסים מאלרגיות עונתיות, הצטננות או זיהומים.

עוד ב"בריאות"

אלו המאכלים הגרועים ביותר למוח שלכם

במשבר גיל 40? מצאנו את הטריגרים שגורמים לו להופיע

סוף לשמועות: 10 מיתוסים בריאותיים שהתגלו כנכונים

 

שנו את מיקום השינה

האם אתם ישנים על הצד או על הבטן? הכבידה גורמת לאיסוף נוזלים מתחת לעיניים, מה שעשוי להסביר את השקיות המציקות האלה. נסו לישון על הגב והוסיפו כרית נוספת מתחת לראשכם.

הסירו את האיפור לפני השינה

האיפור יכול לגרום לעיניים שלכם לדמם ולנפיחות בבוקר שאחרי. שטפו את הלכלוך במים וסבון, או השתמשו במסירי איפור בלילה.

תירגעו עם האלכוהול

כוס יין זה בסדר, אבל אל תגזימו. למה? אלכוהול יכול להוציא את המים מהעור שלכם. ברגע שאתם מחלישים את האזור העדין סביב העיניים, סביר יותר לשקוע בתוך נרתיק. אם אתם קושרים אחת, שתו מים לפני השינה והשתמשו בקרם לחות סביב העיניים.

סיר נטי
זה נשמע מוזר, אבל זה עשוי לעזור לשטוף את כל הלחות מהסינוסים | צילום: shutterstock

הגנו על העיניים מפני קרני UV

אתם עושים הרבה כדי להגן על גופכם מפני אור השמש, אבל האם אתם עושים אותו דבר על הפנים שלכם? יותר מדי שמש יכולה לגרום לעור סביב העיניים לצנוח או לקמט. השתמשו בקרם הגנה, משקפי שמש וכובעים כדי להגן על הפנים שלכם מפני קרניים מזיקות.

אל תעשנו

רוצים עוד סיבה לבעוט בהרגל? עישון יכול לייבש ולהחליש את עור הפנים. אמרו לא לעישון והצילו את עצמכם מעיניים מקומטות ושופעות.

תנו לעיניים שלכם להתקרר

יש לכם עיניים נפוחות? תרגיעו אותם! דחיסה קרה יכולה להקל על נפיחות. נסו כפות צוננות, פרוסות מלפפון או שקיות תה. מה שאתם משתמשים לא משנה - הטמפרטורה הנמוכה עושה את העבודה.

הסרת איפור
וודאו שאתן מסירות את האיפור לפני השינה | צילום: shutterstock

שקלו קרם עיניים

מדפי החנויות נאנקים מתחת למשקל של קרמים ותחליבים שנועדו להפחית עיניים נפוחות. נסו לבדוק אם אחד מתאים לכם.

 

ואם כל זה לא עובד – תמיד תוכלו לכסו אותם

האם עיגולים כהים הם בעיה? לעתים קרובות אתם יכולים להסתיר אותם עם קונסילר. בחרו אחד שמתאים לגוון העור שלכם. החדירו אותו לעור אותו על ידי לחיצה קלה עליו - אל תנסו לשפשף אותו פנימה.