צפו: הנשים ששוברות מוצרי איפור יוקרתיים ובודקות מה יש בהם

קניתן פעם צללית או סומק חדש והרגשתן שאתן לא מקבלות תמורה לכסף הרב ששילמתן? שתי הבלוגריות האלה מצאו דרך יצירתית להתמודד עם הבעיה

זמן צפייה: 07:43

קט והיילי, שתי בלוגריות אוסטרליות מתחום היופי שמנהלות את ערוץ "Beauty News" ביוטיוב עושות את הדבר האחרון שהיה ניתן לצפות משתי חובבות איפור מושבעות - הן הורסות מוצרי איפור חדשים ולרוב גם יקרים. "אני אוהבת להרוס דברים יותר ממה שאני אוהבת להשתמש בהם. זה כיף!" אמרה אחת מהן באחד הסרטונים. סדרת הסרטונים הויראלית נקראת "The Makeup Breakup", וסרטוני ההרס צוברים מאות אלפי צפיות ביוטיוב. זוהי סדרה ראשונה מסוגה, בה השתיים מרסקות סמקים, צלליות, ועוד מוצרי איפור וקוסמטיקה.

________________

מסימני הקיץ: כיצד מתמודדים עם מכת היתושים?

מסתבר שלחטט באף, ולאכול את זה, בריא

כיצד מזון מזין ואיכותי יכול ליצור מחלות בגופינו?

________________

אבל אם אקט ההרס מזכיר לכם את הטרנד של חדרי זעם, תחשבו שוב. מאחורי הפרובוקטיביות לכאורה, יש מטרה חשובה. השתיים הורסות את האיפור כדי לחשוף אינפורמציה קריטית לגביו, להגן על הצרכניות והצרכנים ולהפוך אותם לקונים חכמים יותר. אחרי שהן שוברות את המוצרים והופכות אותם לאבקה דקה, הבלוגריות שוקלות אותם כדי לוודא שמשקלם הוא כפי שהחברה מצהירה על האריזה. בנוסף, הן מנסות לחשוף אם יש מרכיבים מסוכנים במוצרים. לדוגמה, ערכת צלליות של "קיילי ג'נר קוסמטיקס" הייתה בעלת ריח כימיקלי והדאיגה את הצרכנים. קט והיילי פירקו את המוצר וגילו שהיה זה שילוב של קרטון ודבק באריזה שהריח רע, ושהריח לא נבע מהצלליות עצמן.

אז מה באמת מסתתר בתוך אריזות איפור מפוארות?

הסרטון הראשון בסדרה עלה לפני כחצי שנה וצבר מעל מיליון וחצי צפיות. מאז, הן מפרסמות את הסרטונים בכל שבוע ומנסות לחשוב על דרכים שונות ומתוחכמות לבדיקת והריסת מוצרים. כך, השתיים כבר בדקו איך אפשר לחלק ערכת איפור אחת לשתי ערכות שונות לצרכי חיסכון, האם את המוצר שהרסו ניתן לאסוף חזרה לקופסא המקורית ולהשתמש בו שוב, לטובת צרכניות שעלולות לשבורות אותו בטעות, הן מצאו הזדמנויות למתוח את המוצרים מעבר לשימוש המקורי שלהם והשוו בין מוצרים דומים מחברות מתחרות.

בנוסף, השתיים בדקו עמידות של מוצר בתנאים שונים, עימתו פרסומים עם מבחן התוצאה, ביררו מה מסתתר בתוך אריזות מפוארות ויקרות, בדקו האם כל האיפור באריזה נגיש וקל לשימוש או שחלקו תקוע בתוכה וצריך "לחפור" בה כדי להגיע אליו, ניסו להעריך לכמה שימושים יומיומיים יספיק כל מוצר בהתאם לכמות שיוצאת ממנו בלחיצה אחת ועוד ועוד...

גם לכן יש מוצרי איפור שתרצו לרסק?

קט והיילי טוענות שההריסה היא אף פעם לא רק כדי לצפות ב"פורנו ההריסה" כפי שהן מכנות אותו, אלא שתמיד יש מאחוריה סיבה והיגיון כלשהו - לדבר על המרכיבים, האיכות והכמות שבמוצר ולחשוף אינפורמציה שלא מגיעה לרוב לצרכן. אם יש לכם תהיה מיוחדת לגבי מוצר קוסמטיקה מסוים, תשמחו לגלות שהשתיים גם מגיבות לבקשות שהן מקבלות, ושמחות לרסק מוצרים לפי בקשת הקהל.