שבדיה מציעה: הפסקות סקס

חבר מועצה במדינה האירופית, הסובלת מילודה נמוכה, הגיש הצעת חוק מהנה במיוחד: על המעסיק להעניק לעובדים הפסקה של שעה בתשלום לטובת סקס עם בני זוגם

זמן צפייה: 00:41

אחרי שבשנה שעברה דווח כי ממשלת שבדיה מודאגת מרמות הילודה הנמוכות, וכי השבדים עושים פחות סקס מבעבר, הגיע חבר מועצת העיר אוברטורנאה בשבדיה עם הצעת חוק מעניינת. לפי הצעת החוק החדשה מעסיקים יחיבו את עובדיהם לצאת להפסקה של שעה במהלך כל יום, כדי לקפוץ הביתה ולעשות סקס עם בני זוגם.

ההטבות, הן הפסיכולוגיות והן הרגשיות, של קיום יחסי מין הוכחו לא מכבר. אך חבר מועצת העיר טען כי הפסקת הסקס באמצע היום, יכולה לעזור גם לאחת הבעיות הגדולות איתה מתמודדת שבדיה בשנים האחרונות - ילודה נמוכה.

sex-tourist_1200-708x398
הפסקת סקס יזומה. בקרוב בישראל?

"יש לעודד ילודה" הוסיף בהצעת החוק שהגיש. "והעובדה שסקס הוא גם פעילות ספורטיבית המיטיבה עם הבריאות באופן כללי, טובה כפליים - גם לעודד ילודה וגם לעודד פעילות גופנית", מסביר חבר מועצת העיר, פר-אריק מוסקוס. לנו נותר רק לשאול, מתי עוברים לשבדיה?

עוד ברשת בריאות

אילו סוגי כאבי ראש קיימים וכיצד מטפלים בהם?

מחקר חדש טוען כי דיאטה דלת חלבונים פוגמת בגוף

למה המנחים בהולנד עושים סמים בשידור חי? [brightcove_iframe video_id='health-articles-026' autoplay='0' credit='' kid='1_hx0zx6l4' duration='44']