אין חגיגה בלי עוגה? מהפכת הבריאות בגני הילדים

האם חגיגות ימי ההולדת בגני הילדים חייבות לכלול עוגות וממתקים או שאפשר ורצוי אחרת? צפו בדיון

זמן צפייה: 17:34

חגיגות יום ההולדת בגני הילדים הפכו לאירוע של ממש, ונראה כי ארגון המסיבה בגן הפך לתחרות מי משקיע יותר עבור הילדים שלו. לרוב החגיגות כוללות עוגות, חטיפים ודברים מתוקים אחרים, ולפעמים קורה מצב שבמהלך שבוע אחד, יש מספר ימי הולדת, כך שהתזונה של הילדים הופכת להיות מורכבת מעוגות.

משרד החינוך פרסם לאחרונה באתר הרשמי שלו, רעיונות לארגון יום הולדת בריא, ונטול סוכרים מיותרים. אך ברשת התעורר דיון האם להשאיר את עוגת השוקולד הקלאסית או להתחיל מהפכת בריאות של ממש?

"חד משמעית – לא לוותר על עוגת יום הולדת, כל ילד אוכל פרוסת עוגה וזו כמות סבירה" מצהירה מיכל צפיר, מרצה לאורח חיים בריא, "אך וותרו על הממתקים ועל החטיפים התעשייתים מלאי חומרים משמרים שאינם בריאים", הוסיפה.

"אם אביא את הילד שלי לביה"ס בכיתה א ואביא עוגה שונה שאין בה קצפת ואין בה סוכריות – הבן שלי ירגיש חריג, ומה הישגתי בזה?", מסבירה גאולה זיקרי צדוק, אמא ל-3, מדריכת הורים ויועצת משפחתית. "אם הילד רוצה חטיף הוא יקבל חטיף, הוא ילד. אני בעד איזון. כי בריאות מורכבת מעוד הרבה פרמטרים", הוסיפה.

שתפו אותנו בדעתכם

עוד ברשת בריאות

האם באמת צריך פעילות גופנית מידי יום? [brightcove_iframe video_id='boker_11001017_004' autoplay='0' credit='' kid='1_z4firtpq' duration='332']

אפשר להירגע: טוסט שרוף לא מסרטן

איך להוריד 2 קילו בשבוע

כך תגרמו לילדיכם להפסיק לאכול סוכריות גומי

סוף העולם הגיע: האם ממרח נוטלה מסרטן?

יש לכם שאלה בנושאי בריאות למומחים שלנו? לחצו כאן
יש לכם שאלה בנושאי בריאות למומחים שלנו? לחצו כאן