המדריך המלא: כך תהפכו את הבקרים שלכם ליותר פרודוקטיביים

אם אתם רוצים לשנות את כל חייכם בשינוי פשוט אחד, התחילו להתעורר מוקדם. זה יעשה לכם פלאים

קפה

גם אתם הייתם לפני שנים אחדות ינשופי לילה שנשארים ערים עד חצות רוב הלילות? אם נמאס לכם עם הזמן להרגיש עסוקים אבל לא פרודוקטיביים והגעתם להחלטה שמשהו חייב להשתנות, אתם במקום הנכון.

אם אתם רוצים לשנות את כל חייכם בשינוי פשוט אחד, פשוט תתחילו להתעורר מוקדם. כנראה שיש עונות חיים שבהן זה פשוט לא יקרה (תינוק שעדיין לא ישן טוב, הריון) אבל עבור רוב האנשים ברוב העונות, התעוררות מוקדמת היא המפתח להצלחת החיים.

עוד ב"בריאות"

תקופת צינון: כך תימנעו מהתופעה הנפוצה בגיל המבוגר

בריאות הגוף כולו מתחילה בכיסא המשרד שלכם

במקום קפה: האם כדאי לכם לשתות מים חמים עם לימון בבוקר?

 

לורה ונדרקם אומרת בספר האלקטרוני שלה מה האנשים הכי מצליחים עושים לפני ארוחת הבוקר, "תפיסת הבקרים שלך שווה ערך לעצה כלכלית נכונה שתשלם לעצמך לפני שאתה משלם את החשבונות שלך. אם תחכה לסוף החודש כדי לשמור את מה שנשאר לך, לא יישאר דבר".

באופן דומה, אם תחכו לסוף היום כדי לעשות דברים משמעותיים אך לא דחופים כמו פעילות גופנית, להתפלל, לקרוא, להרהר כיצד לקדם את הקריירה, סביר להניח שזה לא יקרה. אם זה חייב לקרות, זה חייב לקרות קודם כל. הרבה יותר קל להיות מוסחים באמצע או בסוף היום, במיוחד כאשר אתם הורים עסוקים.

תחשבו מה אתם יכולים לעשות בשעות המוקדמות האלה שממש קשה לבצע במהלך היום העמוס - שקט, קריאה, פעילות גופנית, מתיחות, נשימות – ופשוט תעשו את הדברים האלה.

מוטיבציה של בוקר

חשוב לתת לעצמכם התחלה חיובית של היום כי זה כל כך קל לדברים לקבל תפנית שלילית. כשאנחנו מכניסים את עצמנו לחשיבה הנכונה, עוד לפני שהיום יוצא לדרך, אנו מעלים את סיכויי ההצלחה ומשתלטים לאן המוח שלנו יגיע עם אירועי היום.

אם פעילות גופנית אינה חלק מהשבוע שלכם, היא צריכה להיות. אינספור מחקרים מראים איזו השפעה חיובית יש לתנועה על הגוף ועל הנפש.

פעילות גופנית
אם פעילות גופנית היא לא חלק משגרת הבוקר שלכם - היא צריכה להיות. | צילום: shutterstock

מצאו מה מניע אתכם, מבפנים ומבחוץ, והפכו אותו לחלק מקצב הבוקר שלכם. אם אתם לא מנהלים בלוג או עסק, העבודה שכם עשויה להיות המון כביסה או תכנון ארוחות. מה שגורם לכם להרגיש לחץ כאשר אתם חושים על לא לעשות את זה במהלך היום, עשו זאת מוקדם בבוקר.

מה שתוכלו לעשות תלוי כמה מוקדם אתם מתעוררים ומה הנסיבות. המפתח הוא להיות גמישים וממושמעים בעת ובעונה אחת ולתעדף את שעות הבוקר שלכם. זה משנה.

מקור- healthymagazine