בריאות הגוף כולו מתחילה בכיסא המשרד שלכם

אם "להפוך אותך לבריא יותר" בשנת 2021 הוא בראש סדר העדיפויות של כולנו, כל מה שאתם צריכים הוא כיסא, גישה לאינטרנט וראש פתוח. הפתרון נמצא ממש מתחתיכם, תרתי משמע

כאבי צוואר

האם הלחץ והחרדה הכרוכים במגיפת הקורונה גרמו לכם לקחת צעד אחורה בפעילות גופנית ברשימת העדיפויות שלכם? האם אתם מרגישים תקועים במחזור אינסופי של אותה שגרה ישנה, ​​הכמיהה לאיזשהו גירוי נפשי ופיזי חדש? טכנולוגיות כמו זום ופייס-טיים מאפשרות לנו לשמור על מערכות יחסים חיוביות גם כאשר אנו בנפרד, אך גם העולם הדיגיטלי שלנו נותן לנו את ההזדמנות להשתתף בכושר כמעט מכל מקום.

למעשה, אם "להפוך אותך לבריא יותר" בשנת 2021 הוא בראש סדר העדיפויות, כל מה שאתם צריכים הוא כיסא, גישה לאינטרנט וראש פתוח. הוא מספק יתרונות בריאותיים רבים, כולל הגברת החסינות, דבר שכולנו מעריכים מאוד במהלך מגיפה זו.

עוד ב"בריאות"

במקום קפה: האם כדאי לכם לשתות מים חמים עם לימון בבוקר?

אל תהיו מגנט ליתושים: למה הם נדבקים דווקא אליכם?

בחנו את עצמכם: עד כמה אתם מכורים לכושר?

 

 

על רקע טענה זו, מחקר חדש שפורסם בכתב העת הבינלאומי למחקר מתקדם במיקרוביולוגיה ואימונולוגיה מצא כי שיטות ותנועות נשימה יוגי מסוימות מקדמות את זרימת הדם ומאפשרות זרימת חמצן גדולה יותר לריאות, ובכך מקדמות חסינות מפני מחלות עונתיות.

מחקר משכנע נוסף שפורסם בכתב העת Journal of the American Geriatrics Society גילה כי כיסא יוגה מוביל להפחתה משמעותית בכאבים הקשורים לאוסטיאוארתריטיס תוך הפחתת עייפות ושיפור מהירות ההליכה במהלך כל מפגש, מה שמדגים כי היתרונות של כיסא יוגה מגיעים לכל היבט של כל הגוף.

רבים פנו לכיסא יוגה כפתרון. כפי שהסבירה מדריכת היוגה המוסמכת ג'סיקה רוזנברג במיניאפוליס, מינסוטה, "בני אדם מחוברים להיות במקום שלילי של פחד", ותגובה זו רק הוגברה בגלל המצב הנוכח בעולם.

באמצעות יוגה בכסא, יש לכם את האפשרות לתכנת מחדש את השליליות הזו מהמוח. זכרו כי בכל פעם שאתם נושמים עמוק ועוצרים לרגע, זוהי יוגה. זה באמת פשוט כמו שזה נשמע.

יוגה
כמה דקות של יוגה לשגרת היומיום לא רק ישפרו את הכוח הגופני שלכם - הם גם יקלו על תסמיני דיכאון וחרדה | צילום: shutterstock

דיכאון וחרדה? כמה דקות של יוגה לשגרת היומיום שלכם לא רק ישפרו את הכוח הגופני, אלא כפי שנבדקו לאחרונה על ידי בית הספר לרפואה של הרווארד, זה יכול אפילו להקל על תסמיני דיכאון וחרדה. להטבות אלה יש ערך עצום במיוחד בהתחשב בנסיבות שכולנו מתמודדים איתן כיום.

מספר פלטפורמות דיגיטליות מספקות מגוון רחב של תוכן המאפשר לך לתרגל יוגה בכסא מכל מקום בעולם. "יוגה עם קסנדרה" למשל הוא ערוץ YouTube הכולל מגוון אימוני יוגה בכסא הניתנים לצפייה מכל מכשיר.

בהבנת היתרונות הבריאותיים של יוגה בכסא, תוכלו להפסיק לתרץ לעצמכם "אני אתחיל מחר" כי עם האינטרנט, אין שום סיבה שלא נתחיל לדאוג לבריאותנו הנפשית והפיזית כבר מהיום.

היכנסו לחוסן החדש שלכם והתחילו להקדיש מספר דקות בלבד כל יום לתרגול יוגה.

בין אם אתם לוקחים כמה דקות לתרגל מיינדפולנס ומדיטציה בזמן הפסקת הצהריים, מחכים באור אדום ומוצאים את עצמכם נושמים כמה נשימות עמוקות, או שאתם יושבים בסלון ומנסים את אחד מאימוני היוגה מהאינטרנט, אתם לוקחים יוזמה לשנות בסופו של דבר את חייכם לטובה, הן בהווה והן בעתיד, הכל מהכיסא שלכם.

מקור: healthymagazine