עובד כמו קסם: הסרטון ששבר את שיא הצפיות אי פעם בטיקטוק

אמן האשליות המכונה "זאק קינג" שבר את שיא גינס לצפיות בטיקטוק, כשהסרטון שלו המוכנה "מטאטא הקסם של זאק קינג" זכה ללא פחות מ-2.1 מיליארד צפיות בפלטפרומה החברתית | צפו בסרטון

זאק קינג | צילום: צילום מסך

זאק קינג, יליד קליפורניה, נחשב במשך שנים לאחד האנשים החזקים ברחבי הרשתות החברתיות, כשרק בחשבון הטיקטוק שלו יש לו יותר מ-70 מיליון עוקבים והסרטונים שלו צוברים מאות מיליוני צפיות ומיליוני לייקים.

כתבות נוספות

לאחרונה סרטון אחד ספציפי שלו התבלט והגיע למספר בלתי נתפס של כ-2.1 ביליון צפיות בטיקטוק, כשהוא נמצא בפער גדול מזה שבמקום השני אחריו עם 1.7 ביליון "בלבד". הסרטון פורסם בתאריך השני לדצמבר 2019, ונשאר ויראלי גם 3 שנים אחרי בדיוק.

צפו בסרטון

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zach King (@zachking)

כעת ספר השיאים של גינס העניק לו את התואר הרשמי עם תעודה שמכריזה עליו כסרטון הטיקטוק הנצפה ביותר. זאק מחזיק גם במקומות השלישי והרביעי ברשימה מכובדת זו, וזכה אפילו לאדם הנעקב ביותר בטיקטוק בשנת 2020 עם 42 מיליון עוקבים (מספר שכבר הספיק לטפס בעוד 30 מיליון)

התעודה שקיבל אמן האשליות

קינג, שמרבה לפרסם סרטונים של אשליות ותחבולות קסם, אמר שהסרטון כלל פחות תכנון מחלק גדול מהתוכן האחר שהוא מייצר עבור TikTok ויוטיוב. "אני זוכר שבמהלך פגישת צוות אחת, הבנו שליל כל הקדושים מתקרב וחשבנו על רעיון שהשתמש במראות כדי לגרום לזה להיראות שאני עף על מקל מטאטא", אמר ל"שיאי גינס". "צילמנו את הסרטון הזה אחר צהריים אחד רק אני ושני בחורים נוספים".

לא פחות מ2.1 ביליון צפיות | צילום: צילום מסך

הסרטון שובר השיאים, שכותרתו הייתה "מטאטא הקסם של זאק קינג", מציג את קינג לכאורה עף על מקל מטאטא בתחפושת של הוגוורטס. מסתבר שקינג היה על סקייטבורד עם מראה המכסה את רגליו ומראה השתקפות של מקל ורגל מזויפת.