כוכבת הרשת המצליחה מוכרת את הפלוצים שלה ב-300 דולר

אושיית אינסטגרם וסטרימרית ידועה מסינגפור החלה למכור צנצנות המכילות את הגזים שלה. מחיר כל צנצנת עומד על 300 דולר אך היא מציעה למכירה גם מוצרים נוספים

Kiaraakitty 3
צ'אנג ווינג יי | צילום: Instagram: kiaraakitty

צ'אנג ווינג יי, אושיית רשת וכוכבת אינסטגרם מסינגפור הידועה גם בשם קיארה, מצאה דרך די מסריחה להגדיל את ההכנסות שלה - הכוכבת בעלת יותר מ-230,000 עוקבים באינסטגרם החלה למכור באתר האינטרנט שלה צנצנות המכילות את הגזים שלה.

בתיאור המוצר נכתב: "כל צנצנת הוכנה ע"י קיארה במיוחד בשבילך עם אהבה. עכשיו תוכל סוף סוף לדעת איך הפלוצים שלה מריחים".

אם גם אתם מעקמים את האף, תופעתו לגלות שהצנצנות הללו, שנמכרות ב-300 דולר ליחידה, הצליחו עד כדי כך שכעת קיארה מציעה גם צנצנות בהתאמה אישית תמורת 500 דולר.

Kiaraakitty
צ'אנג ווינג יי | צילום: Instagram: kiaraakitty

אם בכל זאת חשקה נפשכם במרנצ'נדייז של קיארה, תשמחו ודאי לשמוע שמלבד הפלוצים שלה, קיארה מציעה למכירה גם מי אמבטיה ופריטי הלבשה משומשים, ביניהם הלבשה תחתונה, גרביים וביקיני.

אולי יעניין אותך גם: נשלל תוארו של אלוף שחמט לאחר שעשה את צרכיו באמבטיה, אבל זו לא הסיבה היחידה

זו לא הפעם הראשונה שכוכבת רשת מוכרת את הנפיחות שלה בסכומים אסטרונומיים. בשנת 2021 הרוויחה הטיקטוקרית הצ'כית סטפני אלטו לא פחות מ-200,000 דולר ממכירת פלוצים. אך ההצלחה הגדולה הגיעה עם מחיר כבד.

Stepankamatto
סטפני אלטו | צילום: Instagram: stepankamatto

בשנת 2022 החלה סטפני לחוש ברע, והיא האמינה שהיא חווה שבץ מוחי, אך לאחר בדיקה רפואית התברר כי התסמינים שלה נגרמו למעשה מכאבי גזים שנבעו מהתזונה שלה, שהייתה עשירה בסיבים על מנת לעודד את הגוף לייצר יותר גזים. כיום היא מוכרת את הנפיחות שלה במטהוורס, כ-NFT.