מלחיץ: חבל בנג'י נקרע בזמן הקפיצה | צפו בתיעוד

כשכל אחד מאיתנו עושה את דרכו לפעילות אקסטרים כמו רכבת הרים, טיפוס בנג'י וכו, הפחד הגדול הוא תמיד שמשהו ישתבש. ובכן, כנראה שהתיעוד הבא לא יעזור לכם להתמודד עם הפחד

כמעט נגמר באסון | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

תייר מהונג קונג בשם מייק הגיע לעיר פטאיה שבתאילנד עם רצון לבילוי באקסטרים.

כתבות נוספות

בן ה-39 ביצע קפיצת בנג'י מגובה של לא פחות מ-10 קומות והאירוע כמעט הסתיים באסון. סרטונים של הרגע בו נקרע החבל שלו הפכו לויראלים ברשתות בשבועות האחרונים.

למרבה המזל של מייק הקפיצה בוצעה מעל מקור מים, ואחרי שחוט הבנג'י נשבר אלפיות שניות לפני שהתקרב לתחתית הקפיצה שלו, הוא נחת במים בשלום יחסי.

בשיחה עם CNN על החוויה הקשה, מייק חשף: "נחתתי על הצד השמאלי שלי אז הפציעות היו יותר חמורות שם, זה היה כאילו מישהו פשוט הרביץ לי".

מייק הגיע לפארק האקסטרים "שנטאי תרפיה ספארי" ביחד עם חבריו. לאחר שניסה את מטווח הירי (שהסתיים בשלום), מייק החליט לקפוץ את הבנג'י לאחר שחבריו אתגרו אותו.

"זה היה ממש גבוה אז עצמתי את עיניי. תכננתי לפקוח את עיניי שוב כשאהיה בדרך למעלה", הסביר מייק. "הבנתי שהחבל נשבר כשפקחתי את עיניי והייתי מוקף במים".

הרגע בו החבל נקרע | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

למרות שרגליו היו קשורות זו לזו בחצי התחתון של חבל הבנג'י שנקרע, מייק הצליח לשחות אל פני השטח.

הפארק החזיר את עלות הקפיצה שלו ושילם עבור סריקות רנטגן ואולטרסאונד בתאילנד. ניתית אינטים, מייסדת הפארק, אישרה שהתאונה המטורפת התרחשה ואמרה שמייק נלקח לבית החולים על ידי הצוות.

בשיחה עם CNN, ניתית אמרה שזו הפעם הראשונה שהיא ראתה את הכבל מתנתק.

ניתית הסבירה כי מייק חתם ויתור על אחריות לפני הזינוק אך אמרה שהפארק יהיה מוכן לשלם את כל ההוצאות הרפואיות הנוספות בהונג קונג.

"הצוות שלנו הסביר שאם תתרחש תקלה כלשהי או תתרחש תאונה כלשהי, החברה שלנו תפצה את החשבונות הרפואיים. אבל הלקוח לא יכול לדרוש פיצוי על הוצאות מסוג אחר".