אישה נבגדת מצאה דרך יצירתית לנקום בבעלה – אבל רק לאחר מותו

ספסל עם הקדשה מוזרה במיוחד הסעיר את תושבי בריסטול, בריטניה משום שההקדשה נכתבה למנוח שנהג לבגוד באישתו. רבים מניחים כי מדובר במעשה נקמה, אך אחרים משערים כי זוהי למעשה יצירה של בנקסי

A,view,from,the,clifton,suspension,bridge,in,bristol,,england
ספסל בבריסטול, בריטניה | צילום: Shutterstock

לעיתים קרובות מוקדשים ספסלים להנצחת בני אדם שהלכו לעולמם. בדרך כלל מוצמדים לספסלים לוחות מתכת קטנים עליהם חרוט שמו של האדם שנפטר, כמחווה של כבוד מטעם הקהילה או קרוביו המנוח. הסיפור הבא הוא דוגמה יוצאת דופן להקדשה שכזו.

תושבי העיר בריסטול שבבריטניה הופתעו לגלות לוחית מסתורית שהופיע על אחד הספסלים בפארק העירוני. על הלוחית נחרטו המילים הבאות: "לאהובי, 06/09/69 – 25/12/23, בעל, אבא, נואף. כן רוג'ר, ידעתי".

מובן שההקדשה החריגה תפסה את תשומת ליבם של התושבים. רבים התלהבו מהנקמה המתוקה של האלמנה. אחת התושבות סיפרה: "אני חייבת לומר שמצאתי את זה מצחיק במיוחד כשראיתי את זה. שום דבר לא משתווה לזעמה של אישה נבגדת".

לעומת זאת, רבים הרימו גב לנוכח תאריכי הלידה והמוות. אם מדובר בהקדשה אמיתית אזי שרוג'ר הבוגד נולד בתאריך שובב במיוחד והלך לעולמו בחג המולד. המונים ניסו לגלות את זהות האלמנה שדאגה להקדיש את הספסל לבעלה.

אולי יעניין אותך גם: הבריון הציק לבן שלה, אז היא הכינה לו משקה ששלח אותו לאשפוז

תיאוריות נוספות הציעו שמדובר ביצירה חדשה של אמן הרחוב האקטיביסט בנקסי, שריסס לאחרונה ציור קיר במרכז העיר בריסטול. אם זה אכן בנקסי, ייתכן כי מאחורי ה"יצירה" הזו יש משמעויות נוספות שטרם התגלו.