עבודה מועדפת: הקמע שמרוויח יותר מחצי מיליון דולר בשנה

"רוקי", סמל קבוצת הNBA של "דנבר נאגטס", מרוויח לא פחות משש מאות עשרים וחמישה אלף דולרים בשנה, סכום הגדול פי 6 מממוצע השכר של שחקנית בWNBA (ליגת הכדורסל לנשים) ופי עשרה מהסכום הממוצע של כל קמע בליגה

רוקי הקמע של דנבר נאגטס | צילום: twitter

נתונים שהתפרסמו השבוע בארצות הברית, חושפים את משכורתם של הקמעות של קבוצות הכדורסל בליגת הNBA, הליגה הטובה והמובילה בעולם.

הנתון המפתיע ביותר מגיע מדנבר, קולרדו, שכן הקמע של הקבוצה מרוויח לא פחות משש מאות עשרים וחמישה אלף דולרים, יותר מכל שאר הקמעות של 29 הקבוצות האחרות, וסכום הגדול פי 6 מהשכר שמרוויחה שחקנית ממוצעת בWNBA.

הקמע מקולרדו מוביל את הרשימה בבטחה ביחד עם הארי הנשר מ"אטלנטה הוקס" שמרוויח שש מאות אלף דולרים. אחריהם נמצאים בני השור מ"שיקגו בולס" עם ארבע מאות אלף, גו הגורילה מ"פיניקס סאנס" עם מאתיים אלף והוגו הצרעה מ"שארלוט הורנטס" עם 100 אלף.

כתבות נוספות:

"רוקי", שדמותו היא מעין שילוב של דוב ושועל, עשה את הופעת הבכורת שלו בליגה לפני 32 שנים כקמע הקבוצה. על פי נתוני המועדון, רוקי נולד בהרי הרוקי וגובהו הוא 178 סנטימטרים. הדוב-שועל נמוך לעומת הענקים שמסתובבים לידו על המגרש, ביניהם ניקולה יוקיץ', סנטר סרבי בגובה 2.20 שזכה בתואר השחקן המצטיין של הליגה בשנתיים האחרונות.

תפקידו של הקמע הוא בעיקר לרקוד עם המעודדות ולדאוג שהקהל תמיד שמח, אבל "רוקי" עושה מעל ומעבר, הוא רב עם שחקנים יריבים, מבצע פעלולים מרהיבים ומסכני חיים, ואפילו קולע זריקות משוגעות מגובה תקרת האולם. אז לפני שאתם רצים להגיש מועמדות לתפקיד, כדאי שתבינו את הכישורים הדרושים.

האם דמותו שווה את הכסף? צפו במיטב ביצועיו

 

צפו ברוקי קולע מאמצע המגרש בגובה 30 רגל