האם מקדונלד'ס יודעת משהו שאנחנו לא יודעים? הקימה סניף מסתורי באמצע שום מקום

סניף חדש של מקדונלד'ס שהוקם באמצע שדה חקלאי מעורר תיאוריות קונספירציה פרועות. הסניף ממוקם באחד האזורים השוממים של קנדה והוא אפילו לא מחובר לחשמל. האם מקדונלדס יודעת משהו שאנחנו לא יודעים?

Mcdonalds
הסניף של מקדונלד'ס בסן-פרנסואה, לאבאל, קוויבק | צילום: Google Street View, @thumbs.up.canuck

אמרה ידועה לגבי מקדונלד'ס היא שהרשת המפורסמת לא שייכת לתעשיית המזון, כי אם לעסקי הנדל"ן. הארי סונבורן, נשיאה הראשון של רשת ההמבורגרים המפורסמת הסביר ש"הסיבה היחידה שאנחנו מוכרים המבורגרים של 15 סנט היא בגלל שהם מייצרים הכנסות שבעזרתן יכולים הדיירים שלנו לשלם את שכר הדירה". ואכן, מאז ומעולם מקדונלדס הדגישה את החשיבות הקריטית של בחירת המיקום של סניפיה באסטרטגיה הגלובלית שלה. עם למעלה מ-36,000 מסעדות באזורים עירוניים שוקקים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, מקדונלד'ס תמיד יודעת היכן הכי כדאי להיות. אבל סניף חדש שנפתח לאחרונה בקנדה עורר תמיהה בקרב חובבי המבורגרים ותיאוריות קונספירציה.

כתבות נוספות

ענקית המזון המהיר הקימה מסעדה חדשה במיקום מאוד לסביר: האזור הכפרי הקנדי המרוחק של סן פרנסואה, לאבל, קוויבק. הסניף הוקם בחלק מרוחק ובקושי מאוכלס מהאזור הכפי הקנדי רחב הידיים. מדובר במקום חריג ובבחירה מסתורית לרשת שמתמקדת בדרך כלל באזורים עירוניים. וזה אפילו לא הדבר הכי מוזר בנוגע לסניף הזה.

בסן-פרנסואה, לאבאל, קוויבק
סניף מקדונלד'ס בסן-פרנסואה, לאבאל, קוויבק | צילום: צילום מסך מתוך הטיקטוק של thumbs.up.canuck

הסניף המיסתורי עלה לתודעה הודות לסרטון טיקטוק של thumbs.up.canuck שהביע את תמיהה בנוגע לסניף החדש שהוקם באמצע קרקע חקלאית. מלבד המיקום המשונה, מתברר כי הסניף אפילו לא מחובר לחשמל. העובדה שלסניף חסרות תשתיות בסיסיות לא מנעה את הפתיחה שלו. עובדי חברת חברת מקדונלד'ס הנחושים מפעילים את סניף באמצעות גנרטור חשמלי. בסרטון שעלה ניתן לראות את הסניף המשונה המוקם באמצע השדות כאשר אספקת החשמל היחידה שלו היא הגנרטור הזה.

@thumbs.up.canuck McDiesel fumes #mcdonalds #crazy ♬ original sound - thumbs.up.canuck

המיקום הלא שגרתי הזה עורר, איך לא, תיאוריות קונספירציה רבות ברחבי הרשת. יש המשערים שמקדונלד'ס קנדה מודעת לתוכניות פיתוח עתידיות, מה שמרמז שהאזור עשוי להפוך בקרוב לאזור מגורים שוקק. אפשרות אחרת שהועלתה היא שמקדונלד'ס מתנסה באסטרטגיה חדשה ובודקת את הכדאיות של הקמת מסעדות באזורים נידחים.

האם מדובר במהלך מחושב של מקדונלד'ס שצופה פריחה עתידית באמצע שום מקום או סתם בחירה מוזרה למיקום חדש? ומה המשמעות של הגנרטור? הרשת ממשיכה לחקור את הנושא ולהעלות תיאוריות וספקולציות רבות.