לאחר ששרף את גופת "אישתו" - גילה שאישתו האמיתית עדיין בחיים

משטרת אוטר פרדש פתחה בחקירה לאחר שאדם זיהה ושרף את גופת האישה אותה זיהה כאישתו, רק כדי לגלות שאישתו האמיתית עדיין בחיים

Guwahati,,india.,25,april,2021.,municipality,worker,at,a,crematorium
אילוסטרציה | צילום: shutterstock

פולמטי אישה בת 40 מהודו, יצאה מבית הוריה בגוראקפור שבאוטר פרדש בחזרה לביתה, אך היא מעולם לא הגיעה למחוז חפצה. לאחר חיפושים נרחבים, בעלה, רם סאמר בן ה-60, דיווח על כך למשטרה ופולמטי הוגדרה כנעדרת.

לכתבות נוספות

ארבעה ימים לאחר מכן, נמצאה גופת אישה בעיירה הסמוכה. סאמר זיהה את הגופה כגופתה של פולמטי. סאמר שבור הלב נפרד מאישתו ושרף את גופתה בטקס מסורתי.

המשטרה עמדה לסגור את התיק, אך הסיפור קיבל תפנית בלתי צפויה כאשר התקבלו תוצאות הנתיחה שלאחר המוות, לפיהן האישה נחנקה למוות.

השוטרים התחקו אחר הטלפון הנייד שלה, בתקווה לאתר את מי שרצח אותה, והופתעו לגלות שהטלפון שלה היה פעיל בעיר ג'הנסי, הנמצאת במרחק של כ-600 ק"מ מגוראקפור.

בנוסף, הם זיהו שיחות רבות שנערכו בין מספר הטלפון של האישה לאדם מיסתורי בשם שובהם. ארבעה ימים לאחר מכן, בחקירתו, אישר שובהם שפולמטי בחיים וכי הוא הביא אותה לג'הנסי איתו.

על פי הצהרת המשטרה, פולמטי אותרה והיא שבה אל בעלה ב-22 ביוני. דובר המשטרה לא חשף פרטים נוספים, אך אמר כי החקירה בעניין נמשכת.

אולי יעניין אותך גם: ההורים התבשרו שבנם מת ואף קיבלו תעודת פטירה, ואז גילו את האמת

מכל השאלות שנותרו פתוחות, שאלה אחת מטרידה את תושבי אוטר פרדש - מי היא אותה אישה אלמונית שגופתה נשרפה לאחר שזוהתה על ידי סאמר כאישתו?