לאחר שחתם עם חברה טבעונית: אלוף העולם באכילת נקניקיות לא יורשה להתחרות השנה

ג'ואי צ'סטנאט, אלוף אכילת הנקניקיות האגדי, לא יורשה להשתתף בתחרות השנה. הסיבה: חתם חוזה עם חברה המייצרת נקניקיות טבעוניות

File Photo: Champion Hot Dog Eater Excluded From Coney Island Contest Over Veggie Franks
ג'ואי צ'סטנאט | צילום: רויטרס

הלם בענף האכילה התחרותית: ג'ואי צ'סטנאט, מי שזכה 16 פעמים בתואר אלוף העולם בתחרות אכילת הנקניקיות של Nathan's Famous, לא יורשה להתחרות השנה.

ג'ואי צ'סטנאט נחשב בעיני רבים כגיבור אמריקאי. מאז השתתף לראשונה בתחרות בשנת 2005, הצליח לשמור על תוארו בכל שנה (למעט הפסד אחד בשנת 2015, אז הפסיד למאט סטוני בן ה-22). בשנת 2001 קבע שיא עולמי כשצרך לא פחות מ-76 נקניקיות ולחמניות.

File Photo: Champion Hot Dog Eater Excluded From Coney Island Contest Over Veggie Franks
ג'ואי צ'סטנאט | צילום: רויטרס

ההחלטה לאסור על צ'סטנאט להשתתף בתחרות אכילת הנקניקיות לשנת 2024 התקבלה על רקע העובדה שצ'סטנאט חתם חוזה עם Impossible Foods, חברה המייצרת חלופות טבעוניות למוצרי בשר.

ה-MLE, הארגון המפקח על אירועי אכילה תחרותית, הביע צער על בחירתו של צ'סטנאט לחתום על עסקה עם מי שלכאורה מאיימת על מסעדת הנקניקיות: "הצטערנו לגלות שג'ואי צ'סטנאט בחר לייצג מותג מתחרה שמוכר נקניקיות על בסיס צמחי במקום להתחרות בתחרות אכילת הנקניקיות המפורסמת של Nathan’s ב-2024".

אולי יעניין אותך גם: מעורר השראה: אכל רק ביג מק ב-50 השנים האחרונות ושבר שיא עולמי

על פי הדיווחים, צ'סטנאט יורשה להשתתף בתחרות אחרת שתשודר בנטפליקס. בשנה שעברה צ'סטנאט הרוויח 200 אלף דולר והוצע לו חוזה ל-4 שנים עבור 1.2 מיליון דולר.