אישום חמור בהתעללות: קיימה יחסי מין עם כלב בזמן שבעלה צילם את המעשה

זוג מפלורידה נעצר בגין מעורבות ותיעוד של מעשים בלתי הולמים עם כלב המחמד שלהם. הכלב ושלושה כלבים נוספים הועברו למקלט לבעלי חיים

Gg5e Zsaeaaicat
ג'ון וסמנתה ווייט | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27-א' לחוק זכויות יוצרים

סמנתה ווייט בת ה-26, ובעלה ג'ון ווייט בן ה-29, עומדים בימים אלה במרכזה של סערה משפטית לאחר שעלו האשמות על כך שסמנתה קיימה יחסים מיניים עם כלב המחמד שלהם במספר הזדמנויות בעוד בעלה ג'ון מצלם את המעשים. משטרת מחוז לי עצרה את בני הזוג והאשימה את סמנתה במעורבות בהתעללות בבלי חיים בעוד ג'ון עומד בפני אישומים הקשורים להפקת תמונות וסרטונים בלתי הולמים.

הרשויות מיהרו להוציא ארבעה כלבים מביתם של בני הזוג ולהעביר אותם למקלט מקומי לבעלי חיים. כרמין מרסנו, שריף המחוז, הביע את מידת הזעזוע שלו מחומרת המעשים: "אני נגעל ממעשיהם של שני התושבים הללו. אני לא אסבול שום סוג של התעללות", אמר.

Lee County Sheriffs Office 3
סמנתה וג'ון ווייט | צילום: Lee County Sheriff's Office

למרבה הצער, זו לא הפעם הראשונה שמקרה כזה של התעללות בבעלי חיים מגיע לכותרות. לפני פחות משנה הובאה למעצר דניס פרייז'ר בת 19 ממיסיסיפי, שצילמה את עצמה מקיימת יחסי מין עם כלב מסוג רועה גרמני ושיתפה את הסרטונים ברשתות החברתיות.

Denise Frazier
דניס פרייז'ר | צילום: Instagram: Denise Frazier

סמל ג'יי. די. קרטר ממחלקת השריף של מחוז ג'ונס העיד כי "ב-17 שנותיי באכיפת חוק זה אחר המקרים המטרידים ביותר שחקרתי אי פעם". פרייז'ר שוחררה בערבות של 25,000 דולר ואם תימצא אשמה היא צפויה לעונש מאסר של עד 10 שנים.

Jones Co. Sheriffs Dept
דניס פרייז'ר | צילום: Jones Co. Sheriff’s Dept

במקרה נוסף, עליו דיווחנו רק לאחרונה, הואשם פרופסור להנדסה כימית מאוניברסיטת פן בביצוע מעשי זימה בכלב. הפרופסור בן ה-64 נתפס לאחר שהתגלו עשרות סרטונים שלו מבצע את המעשים בפארק ציבורי.