אזעקת שווא: בובת מין שנחשדה כגופה בזבזה את הזמן של השוטרים

ניו זילנד: אישה שמצאה ״גופה של אישה״ על חוף הים הזעיקה את המשטרה. כאשר השוטרים הגיעו התברר כי מדובר בבובת מין ריאליסטית במיוחד

Screenshot 2024 07 31 At 12.15
בובת מין שנחשדה כגופת אישה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

אליס קאודרי, אישה מניו זילנד, טיילה עם הכלבה שלה בחוף ים בניו פלימות׳ כאשר לפתע נתקלה במה שנראה בהתחלה כמו גופה אנושית.

לכתבות נוספות

״יכולתי לראות שזו בהחלט צורה של פלג גוף עליון, עם הפנים כלפי מטה. יכולתי לראות שזאת אישה. ראיתי שיש לה ציפורניים ובהונות והיא נראתה ממש מציאותית״, סיפרה מאוחר יותר בראיון לתקשורת המקומית.

הכלבה שלה לא נראתה מודאגת, אך קאודרי נבהלה כאשר התברר לה כי ל״גופה״ אין ראש. היא ניסתה להתקשר למשטרה אך לא הייתה קליטה באזור בו שהתה. היא רצה במורד החוף עד שהצליחה למצוא נקודה בה הייתה לה קליטה.

Screenshot 2024 07 31 At 12.15
בובת מין שנחשדה כגופת אישה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שלושת השוטרים שהגיעו למקום היו משוכנעים בהתחלה כי אכן מדובר בגופה אמיתית. ״אחד השוטרים דחף את ה׳גופה׳ עם הרגל שלו, וחשבתי, הוא לא היה דוחף אותה אם זאת הייתה גופה. ואז הוא הפך אותה, והיא אפילו הייתה יותר מציאותית כשהיא הייתה על הגב. היה לה הכל… זה היה מאוד מציאותי… אבל ברור שאפשר היה לראות שזו בובת מין״.

קאודרי חשה הקלה עצומה, אך סביר להניח שהרגישה קצת מטופשת על כך שהזעיקה משטרה בגלל בובת מין. השוטרים הרגיעו אותה ואמרו לה שהיא עשתה את הדבר הנכון. הם פינו את הבובה מהחוף על מנת למנוע אזעקות שווא נוספות בעתיד.

אולי יעניין אותך גם: המאבטחים חשבו שיש לה צעצוע מין במזוודה - ואז הם גילו את האמת

לא ידוע כיצד הגיע בובת המין אל החוף. קאודרי סיפרה כי היא בדקה באינטרנט וגילתה שכנראה מדובר בבובה ששווה אלפי דולרים.