המיליונר שמנסה להפוך לבן 18 מסביר למה הוא מנסה לשנות את איבר המין שלו

יזם ואיש עסקים בן 46 החליט לקחת את העניינים לידיים ולהפוך את גופו לגוף של גבר בן 18. לאחר שהוציא מיליוני דולרים במרדף אחר הגוף המושלם הוא חושף את האמת מאחורי הבחירה שלו למדוד מכשיר מיוחד על איבר המין שלו מדי לילה ומדוע הוא מסרב לחלוק את המיטה עם בנות זוג

Bryanjohnson 1
בריאן ג'ונסון | צילום: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של bryanjohnson_

הכירו את בריאן ג'ונסון, מולטי-מיליונר בן 46 שהחליט להקדיש את חייו במטרה להילחם בטבע ולמנוע את תהליך ההזדקנות שלו. המטרה המוצהרת שלו היא להפוך את גופו לגוף של גבר בן 18. איך הוא עושה זאת? באמצעות דיאטה טבעונית קפדנית, תוספי תזונה, ופעילות גופנית. אה, כן, הוא גם מזריק לגופו פלזמה מבנו המתבגר.

כתבות נוספות

ג'ונסון לא לבדו, הוא חלק ממועדון רחב של עשירים המכנים את עצמם ביו-האקרים, והם מאמינים כי באמצעות טכנולוגיה, אורח חיים בריא ומכשירים לעריכת גנים, הם יוכלו "להשתלט" על הביולוגיה של גופם ו"להצעיר" את עצמם.

Bryanjohnson 2
בריאן ג'ונסון ובנו המתבגר | צילום: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של bryanjohnson_

הרופאים אולי ספקנים, אבל ג'ונסון טוען כי הצליח להחזיר את גילו הביולוגי 5 שנים לאחור. אמנם יש לו עוד פער משמעותי לגשר אליו, בדרכו להגיע אל גיל 18, אך ג'ונסון נחוש בדעתו להגיע אל היעד.

אחת המטרות המוצהרות של ג'ונסון נוגעת לאיבר מינו. הוא הולך לישון מדי לילה כשהוא חובש אביזר מיוחד אשר מודד את משך הזקפות שלו במהלך הלילה. "בממוצע הן נמשכות שעתיים ו-12 דקות" הוא מספר בגאווה. "כדי להיות בן 18 עליהן להימשך שלוש שעות וחצי". אין ספק שהוא נמצא בדרך הנכונה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Steven Bartlett (@steven)

אם תהיתם לגבי חייו הרומנטיים, ג'ונסון נמנע משינה משותפת כי נוכחות של בן או בת זוג עלולה להפריע למכשיר מדידת הזקפה שלו.

בחשבון האינסטגרם שלו הוא מסביר שהתפיסה לגבי גודל איבר המין היא נכונה, אך שגודל זה לא הכל: "צריך לקחת בחשבון גם את הזרימה, מהירות מתן השתן ומשך הזקפה".