אמא שלו ביקשה ממנו להחליש את הווליום בפלייסטיישן - אז הוא רצח אותה באכזריות

תומאס האמפרי, גבר בן 47 מניו המפשייר, נידון ל-40 שנות מאסר לפחות לאחר שהודה ברצח מדרגה שנייה של אמו. השופט היה מזועזע: "זה אחד ממקרי הרצח האכזריים ביותר שנתקלתי בהם"

Goffstown Police
תומאס האמפרי | צילום: Goffstown Police

האירוע הטרגי התרחש בדצמבר 2023, כאשר אמו של תומאס, לינדה טאפטס בת ה-70, ביקשה ממנו להחליש את עוצמת הווליום בפלייסטיישן בזמן ששיחק. חשוב לציין כי מדובר בפלייסטיישן אותו היא העניקה לו כמתנת יום הולדת.

הוויכוח הסלים במהירות והגיע לשיאו כאשר תומאס, בהתקף זעם, דקר את אמו 22 פעמים. לאחר מכן הוא ניסה להעלים ראיות ולהצית את גופתה בתוך הבית, מה שגרם לשריפה.

כוחות הכבאות שהוזעקו למקום בעקבות דיווחים על השריפה גילו את גופתה החרוכה של לינדה ועליה סימני דקירה מרובים. תומאס עצמו נמצא עם הסכין בידו כשהוא סובל מפצעי דקירה עצמיים. הוא נלקח במהירות לבית החולים לפני שהואשם ברצח אמו. השכנים מספרים כי תומאס, שגר במרתף של אמו, סולק בעבר ורק לאחרונה הורשה לחזור הביתה. אביו היה בעבודה בזמן התקרית.

שופט בית המשפט העליון בניו המפשייר, נ. וויליאם דלקר, גינה את המעשה ואמר כי מדובר באחד ממקרי הרצח האכזריים ביותר בהם נתקל אי פעם. הוא נימק את גזר הדין והסביר: "האכזריות של הפשע הזה פשוט הופכת אותו למסוכן מדי שלא להטיל עונש מאסר ממושך מאוד".

אולי יעניין אותך גם: רצח את אשתו והשתמש בכספי ביטוח החיים כדי לקנות בובת מין

הוא גזר על תומאס האמפרי מאסר עולם ללא אפשרות חנינה ל-40 שנים לפחות.