לחתום עסקה עם השטן: פיצרייה מציעה לדחות את התשלום ליום שאחרי מותכם

מה דעתכם על להוריש חלק מהצוואה שלכם לפיצרייה מקומית? רשת יצירתית באוסטרליה וניו זילנד יוצאת בקמפיין חדש ומעניין ומציעה ללקוחותיה לדחות את יום התשלום עד לקץ חייהם. בקרוב אצלנו? כך זה עובד

פיצה תמיד טעימה יותר כשהיא בחינם - לבינתיים | צילום: shutterstock

רשת פיצות מניו זילנד ואוסטרליה מציעה הצעה יוצאת דופן ללקוחות: קנו עכשיו, שלמו כשאתם מתים.

כתבות נוספות

הפיצרייה שנקראת באופן לא מפתיע "פיצה גהנום" הכריזה על קמפיין "AfterLife Pay" בהשראת עסקאות "קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר" שאומצו על ידי מספר עסקים בניו זילנד.

מתוך עמוד הפייסבוק של פיצה ''גהנום''

בסרטון הפרסומת שמכריז על המבצע מגיעים שני גברים בדמות שליח ועורך דין (די מפחידים יש לציין) ומחתימים את הלקוחות על "עסקה שטנית" כשמיטב הקלישאה נראית משתלמת מאוד כעת, אך כידוע השטן תמיד מגיע לגבות את חובו בחזרה.

צפו בסרטון הלא פחות מגאוני

"ראינו שהיום יותר יותר אנשים משתמשים בשירותים שכאלו, והבנו שבתור רשת של מזון מהיר עלינו לקחת את כל העסק צעד אחד קדימה, זה צעד עסקי הגיוני שחושבים על כך שאנשים רבים מפגרים בתשלומים שלהם וכ- 10.5 אחוז מההלוואות במדינה נמצאות בפיגור." אמר מנכ"ל הרשת בן קאמינג.

מהפיצרייה נמסר כי 666 לקוחות בניו זילנד ו-666 לקוחות באוסטרליה (לא חשבנו שהמספר יהיה שונה) ייבחרו לתוכנית AfterLife Pay, שתדחה את התשלומים עבור פיצה עד שהלקוח יעבור מהעולם הזה אל העולם הבא.

הייתם חותמים על עסקה עם השטן? | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

"הנבחרים יוזמנו לחתום על תיקון אמיתי לצוואותיהם, המאפשר גביית עלות הפיצה שלהם עם מותם. לא יחולו ריבית או עמלות, וההסכם מחייב מבחינה משפטית", נכתב באתר.

אם במקרה אתם נוכחים באחת משתי המדינות המבצע יצא ממש בימים האחרונים וניתן להרשם כאן.