טרנד חדש בסין: פופיקים מזוייפים שגורמים לרגליים להיראות ארוכות יותר

טרנד חדש כובש את סין בסערה - מדבקת גוף במדמה טבור. נשים סיניות רבות משתמשות במדבקות הללו על מנת להקנות לעצמן מראה של רגליים ארוכות יותר. האם בקרוב נראה את התופעה מגיעה לישראל?

2bpvvt
מדבקות טבור | צילום: צילום מסך

נשים סיניות צעירות נוהרות לחנויות יופי, חנויות מקוונות, או אפילו מכונות אוטומטיות כדי לרכוש את המדבקות האלה תמורת 5-10 יואן ($0.70 עד 1.40$). אלו אינן מדבקות רגילות, הן נועדו לחקות טבור מושלם ועגול. מדביקים אותה קצת מעל הטבור האמיתי, לובשים מכנסיים או חצאית בגזרה גבוהה (כדי להסתיר את הטבור האמיתי) והנה - הרגליים שלך נראות ארוכות וסקסיות יותר.

כתבות נוספות

מדבקה אחת שווה אלף מילים

מ-Weibo ועד Douyin (ה-TikTok של סין), ובמיוחד מרכז הלייף סטייל Xiaohongshu, עולם הרשתות החברתיות התמלא בסרטוני הדרכה וקטעי לפני-ואחרי. גולשת מרוצה אחת אמרה: "זה נתן לי רגליים ארוכות, בדיוק ככה!" תוך שהיא מציגה את הפרופורציות החדשות שלה. ותאמינו לנו, היצרנים דוהרים נגד השעון כדי לעמוד בקצב הביקוש המרקיע שחקים.

למה לבחור מזויף על פני אמיתי?

בוא ניכנס לבעייתיות שבפתרון המוזר הזה. מדבקות הטבור האלה אינן מיועדות רק למי שמעוניינ.ת במראה גבוה. הן הפכו למבוקשות גם בקרב אלה שחושבים שהטבורים הטבעיים שלהם אינם יפים מספיק. יש אנשים שמעדיפים את הפיתוי הסימטרי של המדבקה על פני טבור טבעי שעשוי להיות בולט או בעל צורה לא סדירה. בקיצור, לא מדובר רק בהארכת רגליים, אלא גם בשאיפה להשגת הגרסה שלך לגוף מושלם.

Xiaohongshu
מדבקות טבור | צילום: צילום מסך

חוכמה עתיקה פוגשת טרנדים מודרניים

האם זו יכולה להיות יותר מסתם הצהרה אופנתית חולפת? חלק מכלי התקשורת קושרים את המגמה לאמונה הסינית עתיקת היומין בשמירה על חום הבטן התחתונה לבריאות מיטבית. המדבקות האלה מאפשרות פשרה אופנתית: לבשו את המכנסיים בגזרה גבוהה כדי לכסות ולחמם את האמצע שלך, תוך כדי התהדרות בחלק האמצעי שלך בחולצות קרופ!

 

העצמה או הפצה של אידיאל יופי לא מציאותי?

כמו בכל טרנד שנוגע בדימוי גוף, גם עם מדבקות הטבור התעוררה מחלוקת. המבקרים טוענים שהמדבקות מנציחות סטנדרטים בלתי אפשריים של יופי, אבל למשתמשים היומיומיים אין תלונות. "זו לא רק מדבקת טבור מזויפת; זה 'כלי רמאות' להיפרד מפרופורציית הגוף שלי 50-50", הכריזה משתמשת אחת, והציגה בגאווה את מבנה הגוף המשופר שלה.

ההמצאה המוצלחת ביותר של 2023?

הלקוחות המרוצים מעלים ביקורות חיוביות שמכריזות על המדבקות הנחמדות הללו כ"יציבות, עמידות במים וקשה להוריד אותן". משתמש אחד של Weibo אפילו כינה אותן "ההמצאה המוצלחת ביותר של 2023".

אז הנה לכם, אנשים. בין אם זו קריצה לחוכמה עתיקה, פריצה מהנה או אופנה רגעית, דבר אחד בטוח: שיגעון מדבקות הטבור של סין הולך לכבוש את העולם.