צפו: שני חייזרים תועדו בברזיל

תיעוד של שתי דמויות מסתוריות מתהלכות על צלע הר הפך לוויראלי כאשר גולשים רבים סבורים כי מדובר בשני חייזרים. זו לא הפעם הראשונה שעולות עדויות מברזיל בנוגע למפגש עם יצורים מעולם אחר

Lpcsmp
האם מדובר בחייזרים? | צילום: צילום מסך מהרשתות החברתיות (לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים)

סרטון חדש שמתעד לכאורה שני חייזרים על ראש גבעה, מטריף את הרשת. הצילומים צולמו ע"י קבוצת מטיילים באי איליה דו מל שבברזיל. בסרטון ניתן לראות שתי דמויות מסתוריות יושבות על צלע צוק. לפי ההערכות היצורים הללו מתנשאים לגובה של 3 מטרים.

כתבות נוספות:

הסרטון הפך לויראלי במהירות, האם באמת מדובר בחייזרים? האינטרנט הוצף בתיאוריות ודעות. חלק מן הגולשים הביעו אמון בסרטון, אך אחרים טענו שאם מסתכלים על הצילום מקרוב ניתן לראות שאלה בני אדם.

ממשלת מדינת פרנה התייחסה לסרטון, אך נראה כי לא לקחה ברצינות את התיירים המשונים. במקום זאת היא החליטה לקדם את התיירות במדינה: "הקיץ שלנו הוא מעולם אחר. אפילו יצורים מוזרים באים לכאן כדי להנות מקו החוף שלנו".

אולי יעניין אותך גם: יום היסטורי במקסיקו: שתי גופות חייזרים הוצגו על בימת הקונגרס

זו אמנם הפעם הראשונה שבה דווח על מפגש כזה באיליה דו מל, אבל לברזיל יש היסטוריה של תצפיות עב"מים. בשנת 1996 התרחשה תקרית העב"מים של ורג'ינה, שהפכה לאחד ממפגשי העב"מים המפורסמים בעולם. עדים רבים, כולל אנשי צבא ואזרחים, דיווחו שראו עצם מעופף לא מזוהה שהתרסק ואפילו יצורים מוזרים דמויי אדם.