חודשיים מאסר לאישה שהאכילה את הכלב שלה למוות

אישה מניו זילנד נידונה לחודשיים מאסר בגין האכלת יתר של כלבה. למרבה הצער הכלב נפטר בעקבות סיבוכים בריאותיים

Fat Dog
נאגי, מת כתוצאה מהאכלת יתר | צילום: The Society for the Prevention of Cruelty to Animals Incorporated

פקחי האגודה המלכותית של ניו זילנד למניעת צער בעלי חיים פשטו על ביתה של אישה והוציאו משם מספר כלבים במטרה להעביר אותם למקלט לבעלי חיים באוקלנד. בין הכלבים שהוצאו מהנכס היה גם כלב שמן במיוחד, נאגי, שהתגלה עם בעיות פיזיות ובריאותיות רבות.

לכתבות נוספות

הפקחים ציינו כי נאגי, ששקל 53.7 ק"ג, נאלץ לעצור שלוש פעמים כדי להסדיר את נשימתו ב-10 המטרים שהיה עליו ללכת מהבית למכונית. הם מסרו כי נראה היה שרגליו קורסות תחת משקל גופו.

הווטרינר שבדק את נאגי סיפר כי התקשה לשמוע את פעימות לבו של הכלב באמצעות סטטוסקופ בגלל כמות השומן שהקיפה את החזה שלו. נאגי סבל מדלקת הלחמית, מספר סרחי עור, וציפורניו צמחו יתר על המידה.

טוד ווסטווד, מנכ"ל האגודה, אמר בהצהרה: "למרבה הצער, אנו רואים על בסיס יומי בעלי חיים שסובלים מתת משקל, מורעבים או סובלים מתת תזונה, אבל זה שובר לב באותה מידה לראות חיה חסרת אונים שהאכילו אותה יתר על המידה".

נאגי, שהייתה תחת השגחה רפואית, איבדה 9.0 ק"ג ממשקלה. אך למרבהה הצער, למרות ההתקדמות בירידה במשקל, היא מתה בפתאומיות לאחר שסבלה מדימום חריף מקרע בגוש הכבד ומתסמונת קושינג.

אולי יעניין אותך גם: טרגי: הכוכבת מתה בשידור חי בעקבות אכילת יתר

 

האישה, ששמה לא פורסם, סיפרה כי בנוסף לעוגיות כלבים, היא האכילה את נאגי ב-8 עד 10 חתיכות עוף מדי יום. היא הודתה באשמת הזנחה ונידונה לחודשיים מאסר. בנוסף, נאסר עליה להחזיק בכלבים למשך 12 חודשים.