צפו בסרטון המפחיד: נתקעו הפוכים במתקן שעשועים בקנדה

זה הסיוט הכי גרוע של כל מי שמבקר בפארקי שעשועים, אבל עבור המבלים בפארק השעשועים בעיר ווהן שבקנדה הפחד הפך למציאות. במשך 30 דקות נשימה הם נותרו הפוכים בזמן שצוות הפארק פועל לחלצם. צפו ברגע המצמרר

Zsqium

סרטון שומט לסתות שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות מתעד את הרגע המפחיד שבו ספינת הפיראטים השתבשה והותירה נוסעים תלויים במהופך. הספינה, שבדרך כלל מבטיחה עבור משתמשיה ריגושים והנאה, הפכה לסיוט עבור יושבי הסיפון, כשהעולם שלהם התהפך, ליטרלי. הרוכבים נאלצו לאחוז במושבים שלהם בזמן שצוות פארק השעשועים החל במירוץ נגד השעון במטרה להחזיר אותם לקרקע יציבה. הצופים מלמטה לא האמינו למראה עיניהם כשהם עדים לאירוע הסוריאליסטי הזה.

כתבות נוספות

בעיצומו של רגע מבלבל ומפחיד, צוות התחזוקה של הפארק קפץ לפעולה ולאחר 30 דקות מורטות עצבים הם הצליחו להוריד בבטחה את כל הנוסעים מהמסע הקשה שלהם.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי שני מבלים חוו כאבים בחזה במהלך החוויה הקשה. למרבה המזל, הם זכו לטיפול מיידי מהצוות הרפואי שנכח במקום ושוחררו מאוחר יותר ללא צורך בהתערבות רפואית נוספת. הנהלת הפארק הודיעה כי היא נחושה לרדת לעומק התקרית המוזרה הזאת כדי למנוע תקלות דומותץ בעתיד. עד אז המתקן סגור לקהל הרחב.