טרנד חדש ומטריד בסין: הגולשים שולטים במכוניות צעצוע כדי להציק למגישות 

מגמה חדשה ברשתות החברתיות של סין מטרידה את הרשויות. חשבונות סטרימינג מאפשרים לצופים להטריד את המנחות באמצעות שליטה ברכבי צעצוע ממונעים 

China Toy Vehicles 1
Xianshan Remote Control Center | צילום: צילום מסך

חשבון בשם Xianshan Remote Control Center הפעיל ב-Douyin (טיקטוק בגרסתה הסינית המקומית) מצאה דרך חדשה למשוך צופים אל סרטוני הלייב המשודרים בערוץ.

לכתבות נוספות

החשבון מפיק משדרי לייב בהגשת נשים צעירות. האולפן עצמו מדמה נוף של ים, עם חול על הרצפה ועצי דקל ברקע. המגישות לרוב יחפות, יושבות על כיסאות ים ומוקפות ברכבי צעצוע. כמו במשדרים דומים מן הסוג הזה, הגולשים יכולים להעניק תשלום כמתנה למגישות בתמורה לאינטרקציות שונות. למשל, תמורת 1000 יואן (כ-540 ש"ח) המגישה תעשה שפגאט למשך 10 שניות.

China Toy Vehicles 3
Xianshan Remote Control Center | צילום: צילום מסך

אך הגימיק החדש המייחד את העמוד הזה מעמודים אחרים הוא האפשרות של לצופים לשלוט מרחוק ברכבי הצעצוע המפוזרים על החול. הצופים יכולים להזיז את הטרקטורים הממונעים, לשלוט בזרועות ולחפור בחול. עם זאת, גולשים רבים מנצלים את ההזדמנות על מנת להטריד את המגישות, לגעת להן ברגליים ואפילו לנסות להרים להן את החצאית.

הטרנד החדש הזה, שהחל להופיע בקונסטלציות שונות גם בעמודים אחרים, עורר ביקורת רבה ברחבי סין משום שהוא מנרמל הטרדות מיניות.

China Toy Vehicles 2
Xianshan Remote Control Center | צילום: צילום מסך

בשנים האחרונות תעשיית הסטרימינג בסין גדלה בצורה דרמטית, עם מיליוני חשבונות חדשים שנפתחו רק בשנה האחרונה. גודל השוק המוערך במדינה עלה ל-200 מיליארד יואן (יותר מ-107 מיליארד ש"ח).

אולי יעניין אותך גם: הלהיט האחרון ביפן: כדורי אורז המגולגלים בבתי שחי של נשים צעירות

גולשים ברחבי המדינה מעלים תוכן בעל אופי מיני מרומז כדי לפתות צופים לצרוך תוכן פורנוגרפי בתשלום. סין, אשר ידועה בחוקיה הנוקשים נגד פורנוגרפיה, עושה מאמצים למגר את התופעה הזאת. יותר מ-2 מיליון חשבונות שהפיצו תוכן פורנוגרפי, או כזה העושה שימוש בשפה פוגענית, נחסמו בשנה האחרונה.