כוכב הרשת נעצר לאחר שמכר ארס של נחשים כסם מסיבות

אלוויש ידב, כוכב רשת הודי עם מעל 16 מיליון עוקבים באינסטגרם, נעצר על ידי המשטרה לאחר שסיפק לכאורה ארס של נחשים כסם מסיבות

Snakeb
אלוויש ידב | צילום: Shutterstock, elvish_yadav

הרשויות בהודו עיכבו לחקירה את אלוויש ידב, כוכב רשת ופליט ריאליטי הודי. על פי החשד, במהלך מסיבות רייב אותן ארגן ידב הוא סיפק למבלים ארס נחשים ששימש כסם מסיבות.

בנובמבר האחרון ערכה המשטרה פשיטה על מסיבת רייב לאחר שעלו חשדות בנוגע לשימוש בארס נחשים על ידי המבלים. כחמישה בני אדם עוכבו לחקירה בחשד להברחת נחשים, וידב נחקר בחשד שסיפק ארס של נחשים. בנוסף, החרימה המשטרה 20 מ"ל ארס, חמישה נחשי קוברה, פיתון אחד ושני נחשים דו-ראשיים.

ידב, שלו למעלה מ-16 מיליון עוקבים באינסטגרם, הכחיש בתוקף את ההאשמות, אך הבטיח כי ישתף פעולה עם הרשויות.

מתברר כי שימוש בארס של נחשים כסם מסיבות היא תופעה רווחת בהודו. בשנת 2018 פורסם מחקר שחשף כי ארס נחשים יכול להוות תחליף לאופיואידים. אחד המקרים שהוזכרו במחקר הוא של נער שהוכש על ידי נחש בלשונו והחל לחוש מנומנם למשך מספר שעות שלאחריהן חש אושר מוגבר, תחושת רווחה מוגברת וערנות מוגברת שנמשכה כשבוע.

אולי יעניין אותך גם: הנחש הזה בלע משהו שהוא לא היה אמור לנסות לאכול

ברגע שארס הנחש מוזרק לגוף הוא משחקק מטבוליים פעילים כגון סרוטונין, ברדיקינין, פפידים וחומרים נוספים בעלי תגובה איטית, שלכל אחד מהם השפעות פסיכותרפיות שונות, כולל תכונות היפנוטיות.

עם זאת חשוב לציין כי צריכת סמים בכלל, וארס של נחשים בפרט, היא אינה חוקית, מסוכנת, ועלולה לגרום לנזקים חמורים ואף למוות.