מאפייה באוסטרליה אפתה עוגה בעלת מוטיבים של חמאס עבור יום הולדת לבן 4

הסתה לטרור כבר מהגיל הרך: מאפייה באוסטרליה שיתפה ברשתות החברתיות עוגת יום הולדת בעלת תמה וסמלים של ארגון הטרור חמאס

Hamas 1
עוגת החמאס שנאפתה עבור יום הולדת של בן ה-4 | צילום: Australian Jewish Association

מאפיית Fu Fu ממערב סידני עוררה מהומה לאחר ששיתפה תמונות של עוגה המעוטרת עם סמלים של חמאס שנאפתה לכבוד יום הולדת של ילד בן 4. העוגה המעוטרת בצבעי הדגל הפלסטיני ועליה תמונה של אבו עוביידה, דובר גדודי עז א-דין אל קאסם, הזרוע הצבאית של ארגון הטרור הפלסטיני.

כתבות נוספות

המאפייה פרסמה תמונה של העוגה וכן תמונה של חתן השמחה בן ה-4 כשהוא לבוש במדי חמאס. לאחר הזעם הציבורי הפוסט נמחק מהרשתות החברתיות. בנוסף העלתה גם תמונות של קאפקייקס עם דמותו לש אבו עוביידה.

Hamas 3
ילד היום הולדת לצד עוגת הטרור | צילום: Australian Jewish Association

מנהיג האופוזיציה של ניו סאות' ויילס התבטא בנושא ואמר כי העוגה מזעזעת: "במקום להאדיר טרוריסטים באמצעות מאפים, אנחנו צריכים להאדיר אנשים מקהילה שלנו שמקדמים חברה מלוכדת יותר".

יו"ר ארגון יהודי אוסטרליה, רוברט גרגורי, הגיב גם הוא בחריפות ואמר: "להלביש ילד כטרוריסט זה דבר ראוי לגינוי וצורה של התעללות בילדים. הקצנה אסלאמית והקצנה של בני נוער הם לא רק בעיה של הקהילה היהודית, זה איום על כל האוסטרלים".

אלכס ריבצ'ין, מנכ"ל שותף של יהדות אוסטרליה, תקף את הפעולות: "דרוש סוג נדיר של פסיכוזה כדי לרצות ללמד ילדים קטנים שיש להעריץ ולחקות טרוריסטים איסלמיים.

אולי יעניין אותך גם: השתלטו על בניין האוניברסיטה ודורשים שיכניסו להם מזון: ״סיוע הומניטרי בסיסי״

המשטרה הפדרלית האוסטרלית הופנתה לפתוח בחקירה נגד המאפייה. אוסטרליה פרסמה אזהרה ברורה כי חמאס הוא ארגון טרור מוצהר ומתן תמיכה בו היא פשע.