הכל מתועד: המשפיענית "אוספת" זבל בחוף הים ומשאירה את האשפה מאחור - בשביל לייקים

משפיענית רשת, שצולמה על ידי אישה אחרת אוספת אשפה בחוף הים, נראית בסרטון שרץ בטיקטוק איך היא אוספת פסולת לשתי שקיות זבל ענקיות. לאחר שהיא מרימה בקבוקים ושקיות וטורחת להשליכם לשקיות, היא הולכת ומשאירה את שקי האשפה מאחוריה על החוף. עד ראייה שצילם את הכל תיעד את ההתרחשות והעלה אותה לטיקטוק - שלא עובר על המעשה בשתיקה

Whatsapp Image 2024 01 07 At 1
משפיענית הרשת משאירה את הזבל מאחור ודיאנה קרבון שמבהירה- זאת לא אני | צילום: טיקטוק @thesocialjokr, השימוש נעשה לפי סעיף 27א

סרטון מדהים שצובר תאוצה בימים האחרונים בטיקטוק מראה משפיענית רשת שמעמידה פנים שהיא אוספת זבל מחוף הים. בסרטון היא נראית אוחזת בשקית פלסטיק שחורה גדולה, מתכופפת תחת השמש ואוספת אליה בקבוקים, שקיות, וכל עצם שעונה להדגרה "זבל". נראה שגם המשפיענית עצמה יכולה להיכנס תחת הגדרה זאת, שכן עד ראייה שתיעד את כל המאורע, נדהם לגלות שאותה משפיענית פשוט משליכה מאחוריה את השקית השחורה אחרי שהשיגה את הווידאו המנצח. המשמעות: המשפיענית לא באמת ניסתה לאסוף זבל ולהפוך את העולם למקום נקי וטוב יותר, אלאניצלה את האקו-סיסטרם הרגיש של חופי הים ושל הרשת החברתיות על מנת לצבור לייקים ולהתחזות לפעילת איכות סביבה כשלמעשה היא לכל היותר פעילת רשת נלוזה.

הסרטון, שצולם על חוף ים באוסטרליה, הפך לקליפ קצר שכותרתו "כיצד לטפל בסביבה", הועלה ל-TikTok וצבר כבר יותר מ-1.5 מיליון צפיות. הצלם מאחורי העדשה נשמע צועק לשתי הבנות שיצרו את הסרטון השקרי: 'היי, השארת את השקיות שם... עשיתן את כל המעשה המוזר הזה עם השקיות, כהעמדת פנים שאתן מנקות את הזבל! ואני ראיתי אתכן!'. שתי הנשים מתעלמות מהדברים וממשיכות ללכת.

כתבות נוספות:
רצחה את אמה בדקירות סכין - והפכה למאמי הלאומית של ארה"ב
התגלה קוד QR נסתר בסרט החדש של ג'וליה רוברטס: כל הקונספירציות
סיוט של כל אינסטלטור: הראש המבעית שהוצא מהביוב

Whatsapp Image 2024 01 07 At 1
משפיענית הרשת משאירה את הזבל מאחור | צילום: טיקטוק @thesocialjokr, השימוש נעשה לפי סעיף 27א

הספקולציות החלו לרוץ ברשת ומעריצים החלו לחשוד כי הבלונדינית המסתורית בסרטון היא לא אחרת מאשר מנחת הרדיו דיאנה קרבון. לאחר שקיבלה תגובות קשות און ליין, קרבון הבהירה כי היא נקשרה בטעות לסרטון, הכחישה כל קשר למאורע, ולמען הסר ספק פירסמה הכחשה רשמית בסרטון מטעם עצמה בו מובהר שהיא אינה מופיעה בקליפ בשום צורה. "למקרה שפספסתם את זה, עמדתי בראש מתקפת מדיה חברתית כי מישהו החליט שהבחורה שרואים בסרטון משאירה שקית אשפה על החוף - זה אני", כתבה קרבון באינסטגרם.

Whatsapp Image 2024 01 07 At 1
משפיענית הרשת משאירה את הזבל מאחור | צילום: טיקטוק @thesocialjokr, השימוש נעשה לפי סעיף 27א

"אני לא עושה תוכן 'משפיעני' מסוג זה, ומעולם לא עשיתי! לי, לתוכנית הרדיו שלי, לעמיתים שלי, לעסק שלי ולהצוות שלי אין שום קשר לזה. בבקשה תשתפו את הסרטון הזה, תפסיקו להטריל אותי ואת הקולגות שלי ותהיו אדיבים אחד לשני".

האיש שפרסם את הסרטון, היוזר @thesocialjokr, אמר גם שאיומי המוות ורמת השנאה כלפי אותה אינפלואנסרית מסתורית  - שבאה לידי ביטוי בתגובות שקיבל על הסרטון -  היו "ללא מעצורים". גם הוא ניסה להרגיע את הרוחות, ואמר "בסופו של יום, מה שהבנות האלה עשו בסרטון הוא מאוד שגוי ולכולם יש את כל הזכות לכעוס מאוד על זה, גם אני חושב שזה מקומם ובלתי מקובל לחלוטין", והוסיף, "אני אישית הולך לתת להן ליהנות מהספק ולהתפלל שהן פשוט חסרות השכלה ולא מודעות להשלכות של מעשיהן'.

הוא הוסיף כי לא הייתה שום הוכחה 'אפס' להצביע על כך שזו הייתה גב' קרבון בסרטון, והוא מרגיש רע שהיא כוונה בטעות על ידי טרולים מקוונים.

Whatsapp Image 2024 01 07 At 1
משפיענית הרשת משאירה את הזבל מאחור | צילום: טיקטוק @thesocialjokr, השימוש נעשה לפי סעיף 27א