הגולשים הזהירו, אבל הוא החליט לאכול את תרנגול ההודו האפור בכל זאת

ניסוי קולינרי של שף ביתי השתבש לאחר שהמליח תרנגול הודו במחבת מתכת. הבשר הפך לאפור מתכתי והעלה חשש לגבי סיכון של הרעלת מזון. למרות האזהרות הוא החליט לאכול את העוף

לא מומלץ לאכילה | צילום: Reddit: Chefbigd210

אנשים רבים אוהבים להכין תרנגול הודו לכבוד חג המולד, אך לא כולם ניחנו בכישורי בישול ורבים עושים טעויות מביכות. גולש המכנה את עצמו ברדיט בשם ChefBigD210 עורר דאגה לאחר ששיתף תמונה מטרידה במיוחד של התוצר שלו.

כתבות נוספות:

"מישהו יכול לספר לי מה קרה?" כתב בקבוצת רדיט המוקדשת לבישולים. "השרתי את תרנגול ההודו הזה במלח ל-24 שעות על מחבת ועכשיו הוא נראה ככה". להודעה צורפה תמונה מבעיתה של העוף שקיבל גוון אפור מתכתי ומדאיג.

השרייה במלח היא שיטה פופולרית להגברת הטעם והמרקם של המזון, והיא כוללת בדרך כלל השרייה של בשר בתמיסת מי מלח. עם זאת, חשוב להשתמש במיכל הנכון, שכן חומרים מסויימים עלולים להגיב באופן לא רצוי. ההמלצה היא בדרך כלל להשתמש במיכלים כמו פלסטיק ונירוסטה או שקיות הניתנות לסגירה, משום שחומרים תגובתיים כמו אלומיניום עלולים לקיים אינטרקציה עם המלח ולגרום להעברת חלקיקים מתכתיים על הבשר, בדיוק כפי שקרה במקרה הזה.

הגולשים ברדיט מיהרו להזהיר את ChefBigD210 מפני החששות הבריאותיים של הבשר והזהירו אותו מפני הרעלת מתכות. הם הפצירו בו שלא לאכול את ההודו. התגובות נעו בין טיפים מעשיים על שיטות המלחה לבין תגובות הומוריסטיות כמו "מה יותר זול, להזמין פיצה או לעבור שטיפת קיבה?".

אולי יעניין אותך גם: הייתם מוכנים לטעום את הדג הכחול והמוזר שנמצא באלסקה?

אך למרות האזהרות, המשתמש החליט להמשיך להכין את תרנגול ההודו ולהגיש אותו בארוחת הערב. הוא טען שהוא טעם חתיכה מהבשר האפור ולא זיהה שום דבר חשוד בטעם. "חתכתי חתיכה מההודו שהיה אפור ואפיתי אותו ב-160 מעלות ולא היה לו טעם מתכתי או מפחיד בכלל".