איך נרשמים? שבדיה הופכת את הסקס לספורט רשמי ומתכוננת לקיום אליפות אירופה

על פי אתר "The Times Of India", המדינה הסקנדינבית הכריזה רשמית על קיום יחסי מין כספורט, ומתכננת לקיים את אליפות אירופה המינית הראשונה אי פעם בעיר גטבורג

חושבים שיש לכם מה שצריך? | צילום: shutterstock

שבדיה עלתה בתקופה האחרונה לכותרות בנושאים ספורטיביים ותחרותיים כמו הזכייה באירוויזיון, או פרישתו של שחקן הכדורגל הגדול בהיסטוריה של המדינה זלאטן איברהימוביץ'. כעת נושא אחר ששואף להפוך גם הוא לספורט מעלה את המדינה לכותרות.

כתבות נוספות

על פי הדיווחים המדינה מתכננת לקחת את קיום יחסי המין צעד קדימה, ולהוציא לדרך את אליפות אירופה הרשמית כבר ב-8 ביוני.

שוודיה באירוויזיון 2023
שוודיה באירוויזיון 2023 | צילום: Sarah Louise Bennett Ebu

על פי הידיעה, התחרות תתרחש במשך שישה שבועות ותנוהל על ידי הפדרציה השבדית למין. בתחרות יתקיימו פעילויות מיניות ב-16 קטגוריות הכוללות פיתוי, מין אוראלי, סיבולת, עיסויי גוף, משחק מקדים, חקר אזורים אירוטיים ועוד.

המתחרים באליפות צפוים להתחרות במפגשים ארוכים של שש שעות בכל יום, עם "משחקים" שנמשכים 45 עד 60 דקות. בתחרות ישתתפו 20 נציגים ממדינות שונות, ופאנל של שלושה שופטים יכריע את הזוכים באליפות, כשגם הקהל יקבל חלק מן הכוח להשפיע על הזוכה.

המתחרים ייבחנו על כמה היבטים של הפעילות המינית. ההחלטה הסופית תהיה תלויה במספר גורמים, כמו הכימיה בין בני הזוג, ידע על מין, רמת סיבולת וכו'. דיווחים בתקשורת טענו גם שזוג עם הידע הרב ביותר על 'קאמה סוטרה', יקבל נקודות בונוס והאליפות תעודד אנשים מנטיות מיניות שונות להשתתף.

מקבלים את כל המינים | צילום: shutterstock

דרגן בריטיך, יו"ר הפדרציה השוודית למין, אמר: "כמו כל ענף ספורט אחר, השגת תוצאות רצויות במין דורשת אימון. לכן, זה רק הגיוני שאנשים יתחילו להתחרות גם בתחום הזה. הכרה במין כספורט הייתה בלתי נמנעת."

עם זאת, בפורטל גטבורג-פוסטן, נטען כי הבקשה על ידי הפדרציה השבדית למין נדחתה מכיוון שהיא לא הייתה שלמה ולא עמדה בדרישות מסוימות. אנחנו נמשיך לעדכן ולהתעדכן.