מסמר שיער: יצא מהמקלחת וגילה דבר מטריד שצמח בכף הרגל שלו

גולשת העלתה תמונה של כף הרגל של חבר שלה, לאחר שהתברר כי יש לו שיער חודרני שצמח בצורה משונה משני צדי הרגל

Foot 1
שיערות חודרניות | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

כבר שמענו בעבר על שיערה חודרנית (או שיערה הפוכה), שצומחת מתחת לעור ועלולות לגרום לזיהומים. שיערה חודרנית כמו זו שהגולשת הזאת מצאה בכף הרגל של בן הזוג שלה, לא ראינו מעולם.

"תראו את הח** המוזר הזה" כתבה הגולשת בקבוצה המוקדשת לתופעות מטרידות. "לחבר שלי הייתה שיערה חודרנית בכף הרגל ליד הבוהן שלו, זה הזדהם בצורה די גרועה לפני 6 חודשים. חשבנו שהרופא שלו טיפל בזה, אבל אז אחרי מקלחת של 25 דקות הוא התייבש ומצא את הדבר הזה".

Foot 3
שיערות חודרניות | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

לפוסט צורפו 3 תמונות תקריב של כף רגלו של בן הזוג, עם קווצת שיערות מבצבצת מבין בהונותיו. מה שמטריד עוד יותר היא העובדה שנראה כאילו הצמיחה של השיערות היא דו כיוונית, משני צדי כף הרגל.

Foot 2
השיערות החודרניות | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

התגובות לא איחרו להגיע. גולשת אחת הביעה את מה שכולנו הרגשנו: "אני היחידה שרוצה לתלוש את כל השיערות האלה?". רבים חיזקו את דבריה, וכותבת הפוסט הסבירה לה מדוע היא מעדיפה שלא לעשות זאת: "תאמינו לי כולכם, אני רוצה לתלוש את זה, אבל... הוא חולה סוגרת מסוג 1 אז שנינו חושבים שעדיף שהרופא שלו יעשה את זה".

גולש אחר, שבחן את התמונות מקרוב, ציין פרט מדאיג: "השיערות הן הדאגות הקטנות ביות שלו. יש לו פטריה מדבקת בכף הרגל".

גולש נוסף כתב בערגה: "ממש מעלה בי נוסטלגיה של האינטרנט המוקדם – מוזר, גולמי, כנה... וקצת מטריד. האומאמי של הרשת".

אולי יעניין אותך גם: רופאים הסירו צלופח חי באורך 30 ס״מ מגופו של אדם

כותבת הפוסט הסבירה שהם גרים באזור מרוחק, והם צפוים לקבוע תור נוסף עם הרופא בקרוב על מנת שיתלוש את השיערות הללו בסביבה מבוקרת. היא הבטיחה לתעד את ההליך ולשתף את כולנו.