תיק המיקרוגל הראשון בעולם: מעכשיו תוכלו לחמם את האוכל בדרך למשרד

המצאה חדשה פותרת את הצורך בחימום מזון מחוץ לבית: עם התיק-מיקרוגל החדש שפותח על ידי חברת Willtex היפנית תוכלו לחמם את האוכל שלכם תוך כדי הליכה

Screenshot 2023 12 13 At 12.25
התיק מיקרוגל הראשון בעולם | צילום: Willtex

מביאים אוכל למשרד? נמאס לכם לחכות במטבחון בזמן שהקולגות שלכם תופסים את המיקרוגל היחיד שעובד? הפתרון הבא הומצא במיוחד בשבילכם. חברה יפנית פיתחה ״תיק מיקרוגל״ שיאפשר לכם ליהנות מארוחה חמה בכל מקום אליו תלכו. ה-״Willcook״ הוא מוצר חדשני שעשוי מבד מוליך, יש לו עיצוב אופנתי והוא פרקטי לחלוטין.

כתבות נוספות:

כלפי חוץ, ה-״Willcook״ מזכיר תיק מחשב אלגנטי. הוא שוקל רק 160 גרם כך שהוא קל לנשיאה (אם כי חשוב לציין כי הסוללות הנטענות שלו מוסיפות כ-120 גרם למשקלו הכולל). יש לו את היכולת לחמם את הארוחות שלכם ל-80 מעלות צלזיוס.

Screenshot 2023 12 13 At 12.26
התיק קל לנשיאה ונשלט באמצעות אפליקציה | צילום: Willtex

הפעלת התיק-מיקרוגל הזה נעשית באמצעות אפליקציה שניתן להתקין על הטלפון בסלולרי. חבילת הסוללות הכלולה בתיק, הממוקמת בצורה מסודרת לתוך כיס ייעודי בצד, מתהדרת באורך חיים מרשים של 8 שעות בטעינה מלאה, מה שמבטיח שתוכלו ליהנות מארוחות חמות לאורך כל היום.

אולי יעניין אותך גם: חולמים בגדול: חברת סטארט-אפ חדשנית מפתחת מכשיר שיאפשר לכם לעבוד בזמן השינה

וזה לא הכל. הודות לתכונות הבידוד המצוינות שלו, התיק מאפשר גם לשמור על המשקאות שלכם קרירים.

Screenshot 2023 12 13 At 12.26
שימושי גם לפיקניקים | צילום: Willtex

אין ספק שמדובר במוצר יוצא דופן. מדובר בפתרון לבעיה שמתמודדים איתה עובדים רבים ברחבי העולם. עם זאת, אנחנו עדיין סקפטיים לגבי הבטיחות של מוצר שכזה, אז בינתיים נסתפק במיקרוגל המשרדי.