רשת חברתית בלי חברים, מאתר רוחות רפאים ותיעוד צרכים: האפליקציות הכי מיותרות שיש

בעידן הדיגיטלי יש אינספור אפליקציות ותוכנות שאמורות לפתור בעיות ולהפוך את חיינו לנוחים, יעילים ומהנים יותר. לעומתן, יש כאלו שלא ברור מה עבר בראשו של מי שפיתח אותן. אספנו עבורכם כמה מהאפליקציות הכי מיותרות, חסרות תועלת ופשוט מגוחכות שקיימות כיום בשוק. המלצה שלנו – אל תטרחו להוריד אותן

Binkyj

Ghost Detector Radar Camera

חוששים שיש בבית שלכם רוח רפאים? האפליקציה הזאת מתיימרת לאתר ולזהות כל נוכחות על-טבעית שעשויה להימצא בסביבתכם. באמצעות מצלמת הטלפון, האפליקציה מאפשרת לסרוק את החלל ולבדוק אם ישנה רוח רפאים שתרדוף אתכם – כשלא תצפו לה. במידה ותמצאו אחת, אל דאגה, Ghost Detector Radar Camera תאפשר לכם לשוחח איתה ואפילו לשאול שאלות. קספר, אתה שם?

Ghost App
Ghost Detector Radar Camera | צילום: צילום מסך

Places I’ve Pooped

האפליקציה המשונה הזו תאפשר לכם לעקוב ולתעד את כל המקומות בהם עשיתם את צרכיכם, וליתר דיוק, את מספר שתיים. האפליקציה מאפשרת לכם לשמור את המיקום, התאריך והשעה עבור כל הפסקת שירותים, ואף לשתף זאת עם חברים. מעכשיו בכל פעם שתרצו להיזכר איפה עשיתם קקי, תוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור.

Is It Dark Outside?

האפליקציה הזאת פשוטה אך פרקטית – היא משתמשת במיקום שלכם כדי לבדוק אם חשוך בחוץ. זה הכל. אם אכן חשוך בחוץ, יופיע מסך שחור עם המילה: "כן". לעומת זאת, אם תפעילו אותה בשעות היום, יופיע מסך לבן עם המילה: "לא". פשוט מאוד – לא כמו לפתוח את החלון ולהסתכל החוצה, ועדיין.

Binky

אם אתם מרגישים שאתם מבלים יותר מדי זמן מול הטלפון ייתכן שמה אתם זקוקים לו היא רשת חברתית חדשה. בינקי היא רשת חברתית ייחודית שהוקמה עבור מי שמאס בטיקטוק ובאינסטגרם, אך לא מסוגל להתגבר על הצורך לגלול בפיד. יוצריה של בינקי מבטיחים רשימה אינסופית של תוכן חסר משמעות – מדולפין ומרית ועד זעתר ואלברט איינשטיין. יש שם הכל. אתם יכולים לעשות לייק ולהגיב, ואפילו לעשות סוויפ ימינה ושמאלה לתכנים כמו בטינדר, אבל אין לזה שום משמעות, תכלית או אפילו חבר שאפשר להעביר אליו את התוכן.

Mountain

אם תמיד רציתם לדעת איך זה מרגיש להיות הר, האפליקציה הזאת בדיוק בשבילכם. Mountain הוא סימולטור שפותח על ידי האמן האירי דיוויד אוריילי, שיצר את האנימציה של משחקי המחשב המדומיינים בסרט "היא" משנת 2013. בפעם הראשונה שתפעילו את האפליקציה תישאלו מספר שאלות, שעל פיהן ייווצר דגם תלת מימדי של הר צף בחלל. תוכלו לסובב את ההר על מנת לראות אותו מזוויות שונות, וגם להקיש עליו. וזהו פחות או יותר. ההר פשוט שם. ולמען האמת זה די משעמם להיות הר.