חייל המארינס שאישתו כרתה את איבר מינו חושף: איבדתי את כל בהונות רגליי

ג'ון וויין בוביט, אשר התפרסם לאחר שאישתו כרתה את איבר מינו בשנת 1993 חושף כי הוא איבד את כל בהונות רגליו לאחר שבא במגע עם מים רעילים

Los,angeles, ,september,30,,1994:,notorious,scissors,victim,john
ג'ון וויין בוביט | צילום: Shutterstock

ג'ון בוביט, שהתפרסם בשנות ה-90 לאחר שאישתו כרתה את איבר מינו עם סכין מטבח, חשף לאחרונה בראיון כי הוא איבד את כל בהונות רגליו עקב תופעות לוואי של מחלה זיהומית.

בשנות ה-80, במסגרת שירותו הצבאי בחיל הנחתים של ארה"ב, בוביט הוצב במחנה לז'ון שבחופה המזרחי של ארה"ב. לטענתו, אספקת המים בבסיס הייתה מזוהמת קשות בכימיקלים תעשייתיים, וכתוצאה מכך חלה בפולינורופתיה היקפית רעילה.

בראיון שנתן לרשת פוקס ניוז, סיפר בוביט כי בעקבות המחלה, פציעה קלה שנגרמה באתר בנייה הובילה לזיהומים שהתפשטו לעצמות.

"הייתי מקבל פצעים שלא היו נרפאים וגרמו לאוסטאומיאליטיס, זיהום בעצמות וכריתת רגליים", אמר בוביט בראיון לרשת פוקס ניוז. "הם לא ידעו מה המצב הבסיסי ב-2013 כשנפצעתי לראשונה".

ג'ון ולורנה בוביט התפרסמו בשנות ה-90 כאשר לורנה כרתה את איבר מינו עם סכין מטבח בזמן שישן. לאחר מכן היא נמלטה מהדירה עם האיבר הכרות והשליכה אותו מחלון רכבה במהלך המנוסה בצד הדרך. מאוחר יותר היא דיווחה למשטרה, סיפרה להם מה קרה והיכן ניתן למצוא את הפין הכרות.

איבר מינו של ג'ון אותר לאחר חיפושים, נשטף בחומר חיטוי וחובר מחדש בבית החולים בו טופל ג'ון. הניתוח ארך 9 שעות וחצי.

אולי יעניין אותך גם: המיליונר שמנסה להפוך לבן 18 מסביר למה הוא מנסה לשנות את איבר המין שלו

לורנה טענה בבית המשפט כי היא עשתה זו לאחר שבעלה אנס אותה והתעלל בה במשך שנים.

ג'ון בוביט הועמד לדין באשמת אונס, אך זוכה על ידי חבר המושבעים. לעומתו, לורנה הועמדה למשפט בגין הטלת מום וחבלה חמורה, אך בית המשפט החליט לשחרר אותה מחמת אי שפיות.