התעורר וגילה שמישהו שתל מאות נקניקיות בחצר הקדמית שלו

מתיחה משונה או תרגיל של סוחרי סמים? גולש שהתעורר בוקר אחד גילה שמישהו "שתל" מאות נקניקיות בחצר הקדמית שלו. אין לו מושג מי עשה זאת, אך לשכנה שלו הייתה תאוריה מוזרה שקשורה אולי למעבדת סמים תת קרקעית

זמן צפייה: 05:54

עוד לא הספקנו להתאושש משערוריית ה"נקניקיות" של ירון לונדון והפליליסטיות, וכבר נתקלנו בסיפור נוסף שעלה לאחרונה ברשת החברתית רדיט.

גולש בשם Booooomkin העלה לקבוצת רדיט המוקדשת לוונדליזם, הודעה תחת הכותרת: "מישהו שתל נקניקיות בחצר הקדמית שלי". הפוסט כלל צילומים של החצר הקדמית של ביתו, כשהיא מעוטרת במאות נקניקיות עסיסיות.

3hwdzq
מאות נקניקיות נשתלו בחצר הקדמית של הבית | צילום: Reddit: Booooomkin

"חברה שלי העירה אותי הבוקר". הוא כתב. "היא אמרה 'היי, יש מאות נקניקיות שנשתלו בחצר הקדמית'. חשבתי שאני עדיין חולם, זה היה הדבר הכי ביזארי ששמעתי בזמן האחרון".

2dulwv
מאות נקניקיות נשתלו בחצר הקדמית של הבית | צילום: Reddit: Booooomkin

אז מי עשה את המתיחה? הוא לא ידע להגיד, אבל יש לו קצה חוט: "הייתה לנו שכנה שנשבעה שיש מעבדת סמים תת קרקעית בשכונה שלנו. היא אמרה לנו שהשכנים השתמשו באורות המרפסת שלהם כדי לתקשר באמצעות קוד מורס. חשבנו שהיא משוגעת כשהיא אמרה את זה. יום אחד היא התקשרה למשטרה ודיווחה על פעילות חשודה של שכנים אחרים. היא נעצרה ונלקחה להערכה פסיכיאטרית. אחרי שכל זה קרה התחילו להתרחש דברים מוזרים, כמו הנקניקיות האלה".

אולי יעניין אותך גם: אכלה בשר חזיר והובהלה לניתוח חירום לאחר שהחלה להקיא דם

אחד המגיבים רצה לדעת אם הנקניקיות היו מבושלות. למרבה ההפתעה התשובה לשאלה הזו הייתה חיובית: "ידעתי שמישהו הולך לשאול את זה. הן היו מבושלות!! לא יכולנו להאמין שמי שעשה את זה טרח ובישל את כולן".