נמצא/ה לובסטר/ית בעל/ת איברי מין זכריים ונקביים וזה אפילו לא הדבר הכי מוזר לגביו/ה

"הלובסטר הנדיר ביותר בעולם" נמצא בחופי ניו אינגלנד. מדובר בלובסטר אינטרסקס שמחזיק בשני איברי מין, זכריים ונקביים, ובנוסף חצוי לשני צבעים ממש במרכז גבו. האם הוא מסוגל להתרבות עם עצמו?

Jacob Knowles 3
בואי הלובסטר/ית | צילום: צילום מסך מתוך הטיקטוק של Jacob Knowles

הטבע ממשיך להפתיע אותנו בכל פעם מחדש והפעם הוא עושה זאת עם לובסטר (או לובסטרית) אקסצנטרי במיוחד בשם בואי, וכמו הזמר המפורסם גם הלובסטר הזה קורא תיגר על מיניות ומגדר.

כתבות נוספות

בואי נמצא ואומץ על ידי ג'ייקוב נואלס, חובב לובסטרים ובעל חשבון טיקטוק פעיל בנושא ביולוגיה ימית. ג'ייקוב מספר שבואי מתהדר בפיצול אישיות, לא רק מבחינת מגדר, אלא גם מבחינת הצבעים שלו, כי גבו של הלובסטר האנדרוגני הזה מחולק לשני צבעים ממש במרכז הגוף שלו. באופן מעניין החצי הכחול של בואי הוא הצד הזכרי שלו, והחצי האדמדם הוא הצד הנקבי שלה. טוב, בכל זאת, בכל הנוגע לצבעים אין שום פריצת דרך בנוגע למגדר.

Jacob Knowles 2
בואי הלובסטר/ית | צילום: צילום מסך מתוך הטיקטוק של Jacob Knowles

נואלס מסביר כי מדובר בפרט נדיר במיוחד, "לובסטרים כחולים כשלעצמם הם מאוד נדירים, לובסטרים חצויים כשלעצמם הם מאוד נדירים ולובסטרים עם שני מינים הם בכלל נורא נדירים. הלובסטר הזה הוא ככל הנראה אחד הלובסטרים הכי נדירים בעולם".

Jacob Knowles
ג'ייקוב נולאס ובואי | צילום: צילום מסך מתוך הטיקטוק של Jacob Knowles

אם גם אתם שאלתם את עצמכם אם בואי מסוגלת להתרבות עם עצמו, אתם לא לבד. נואלס, שאימץ את הלובסטר בעידוד הגולשים שלו, שגם בחרו עבורו את השם, הבטיח שהוא יבדוק ויעדכן.