"זה לא פוטושופ": תיעוד מצמרר מיערות הגשם של הוואי

קליי בורליס, שהשתתפה במירוץ בהוואי, לא שמה לב לדמות המפחידה שחלפה על פניה. רק לאחר המירוץ היא הבחינה בדמות המפחידה שנתפסה מבעד לעדשת המצלמה

The Kaybo 3
תיעוד של צועד לילה | צילום: The_Kaybo

האירוע התרחש במהלך מרוץ HURT 100 המתקיים מדי שנה במסלולי הונולולו מאוקה באואהו שביערות הגשם הצפופים של הוואי. קליי רצה יחד עם חברתה קייסי שהחליטה לצלם כמה תמונות במהלך הריצה שלהן למזכרת מהמרוץ המפרך.

כתבות נוספות:

לאחר המרוץ השתיים חזרו לדירת ה-Airbnb שלהן. קליי מספרת שהיא הסתכלה מבעד לחלון והבחינה שהירח מלא ושצבעו אדום-כתום. ואז קרה החלק המפחיד – קייסי קיבלה הודעת טקסט מאמא שלה. זה היה בנוגע לאחת התמונות שהיא שלחה. מתברר שבאחת התמונות נראית דמות כהה לבושה בגלימה החולפת על פני קייסי בזמן הריצה.

The Kaybo
תיעוד של צועד לילה | צילום: The_Kaybo

"לא הבחנו בדמות הזאת במהלך הריצה" סיפרה קליי. "מעולם לא ראינו מישהו חולף על פנינו ולא היו פסלים לאורך השביל. זה לא פוטושופ, זה אמיתי".

קליי העמיקה וחקרה אודות אגדות מקומיות, וגילתה כי קיימים בפולקלור המקומי סיפורים על Night Marchers – צועדי לילה. על פי המיתוס מדובר ברוחות רפאים של לוחמי הוואי מזמנים עתיקים. מפגש עם דמויות אלה עלול להוביל לגורל עגום.

אולי יעניין אותך גם: מדענים חוששים לפתוח בקבוקי מכשפות שנמצאו בחופי מקסיקו - ויש להם סיבה טובה

מאז פרסמה את התיעוד לראשונה ספגה קליי איומים מצד מקומיים שטענו כי היא הביעה זלזול בצועדי הלילה ואיחלו לה מוות אלים. קליי הסירה את הפוסט מן הבלוג שלה, אך התיעוד עלה לאחרונה לכותרות והפך לויראלי ברשתות החברתיות.