מחריד: גופתה של האישה שנעדרה נמצאה בתוך נחש פיתון

אישה אינדונזית שנעדרה לאחר שיצאה ליער, נמצא מתה בתוך בטן של נחש פיתון עצום באורך 6 מטרים. אזהרה: התיעוד קשה לצפייה

זמן צפייה: 07:34

פארידה, אישה בת 50 מאינדונזיה, יצאה ליער כדי למכור אוכל בשוק המקומי ליד ביתה בכפר קלמפאנג. זו הייתה הפעם האחרונה שמישהו שמע ממנה. כאשר עלה הלילה והיא לא שבה לביתה, החל בעלה, נוני, לדאוג. הוא הזעיק את התושבים המקומיים שהחלו בחיפושים.

במהלך החיפושים נמצא נחש פיתון ענק באורך 6 מטרים שרוע בסבך הצמחייה. למרבה האימה, לא היה ניתן להתעלם מבטנו הנפוחה. הם הרגו את הנחש וחתכו את בטנו עם מצ'טה ונחרדו כאשר מצאו את גופתה של פארידה בתוך קיבת הנחש. ההערכה היא כי הפיתון נעץ את שיניו ברגלה, התפתל סביב גופה וחנק אותה לפני שבלע אותה.

גופתה של פארידה נלקחה לקבורה דתית בבית קברות בדרום סלוואסי. בעלה ספד אותה ואמר: "לנצח אצטער על כך שנתתי לאשתי לצאת לבד. אם הייתי איתה באותו יום, הנחש לא היה מעז לגעת בה. אני מרחם על הסבל שהיא עברה. אני מצטער בשביל המשפחה שלנו".

סוארדי רוזי, ראש הכפר קלמפאנג, אמר: "בעלה של הקורבן חיפש את אשתו באזור היער הסמוך כי היא לא הייתה בבית במשך יום. הוא מצא נחש עם בטן גדולה. הוא חשד מיד שאשתו נאכלה על ידי הפיתון. זה מעולם לא קרה בכפר שלנו. הזהרנו את כולם שהם צריכים להיזהר כשהם יוצאים ליער. נשים צריכות להיות עם מלווה".

הג'ונגלים העצומים והצפופים של אינדונזיה הם ביתם של אוכלוסייה גדולה של פיתונים. הם משגשגים בעיקר ביערות נידחים וניזונים מחיות בר ולעיתים מבני אדם. כאשר הטרף שלהם הוא גדול תהליך העיכול יכול להימשך שבועות. זו הסיבה שגופתה של פארידה נמצאה שלמה ברובה.

אולי יעניין אותך גם: טרגדיה: שרידי אישה נמצאו במלתעותיו של תנין

זו לא הפעם הראשונה שנחש פיתון טורף אישה באינדונזיה. בשנת 2022 נמצאה גופתה של אישה בת 54 בשם ג'אהרה בתוך גופו של נחש פיתון. בעלה יצא לחפש אחריה ומצא נחש פיתון עם נפיחות גדולה בבטנו. המקומיים חתכו את בטן הנחש וחילצו משם את גופתה בשלמותה.