האיש שהוציא 15,000 דולר כדי להפוך לכלב רוצה להחליף חיה

טוקו, גבר יפני שהתפרסם לאחר שהוציא 15,000 דולר עבור תחפושת כלב מציאותית, חולם כעת להפוך לחיה אחרת. הוא מתלבט בין פנדה לדב. "גם שועל או חתול יהיו נחמדים"

Toko Dog 1
טוקו הכלב | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

למעלה משנה חלפה מאז השלים טוקו את המהפך והפך לכלב קולי בעלות של מעלה 15 אלף דולר. כעת הוא מעוניין לכבוש פסגה חדשה ולהפוך לחיה אחרת.

בראיון שערך עבור ערוץ החדשות היפני WanQol הוא סיפר על חשבון הנפש שערך: "הייתי רוצה להפוך לעוד חיה. יכול להיות שבאופן מציאותי אוכל להפוך לכלב אחר, או לפנדה או לדוב. גם שועל או חתול יהיו נחמדים, אבל הם קטנים מדי. הייתי רוצה להגשים את החלום שלי להפוך לעוד חיה מתישהו".

טוקו הכלב
טוקו הכלב | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

כדי להפוך לכלב יצר טוקו תחפושת היפר ריאליסטית עליה הוציא חלק נכבד מהונו. כדי להגשים את חזונו הוא נעזר בסטודיו מיוחד והתייעץ עם מספר חברות. הכנת התחפושת השלמה ערכה 10 חודשים.

בסרטונים חדשים שהעלה לעמודי הרשתות החברתיות שלו נראה טוקו בתחפושת חדשה של כלב מסוג אלסקן מלמוט.

לבסוף טוקו אימץ את חייו החדשים ככלב ושיתף את חוויותיו בערוץ היוטיוב שלו. הוא העלה שלל סרטונים בהם הוא עוסק בפעילויות כלביות טיפוסיות כמו משחק בחצר, התגלגלות על הקרקע, אכילת מזון לכלבים ויציאה לטיולים.

אך למרות המאמצים והתגובות החיוביות שקיבל מהסביבה, רוב הכלבים בשכונה סירבו לשחק איתו.  "הכלבים נראו מופתעים ולמרבה הצער הם לא ראו אותי כאחד משלהם". סיפר באחד הראיונות. "הם פשוט לא משחקים איתי".

אולי יעניין אותך גם: כוכבת הרשת בריאיון חריג: "קוראים לי מיאו אבל אני מזדהה ככלבה"

טוקו זכה להצלחה אדירה ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת המקומיים, אך זהותו האנושית נותרה סמויה מעיני הציבור. הוא בחר להישאר אנונימי וחשף את סודו רק לכמה חברים ובני משפחה קרובים. "אני רק לעיתים רחוקות מספר לחברים שלי כי אני מפחד שהם יחשבו שאני מוזר. החברים והמשפחה שלי היו מאוד מופתעים לגלות שהפכתי לחיה".