השוטרים הופתעו לגלות מה הוסתר בתוך ביצי ההפתעה שנמצאו בפי הטבעת של החשוד

הפתעה לא שגרתית: צעיר ניסה להבריח סמים מסוכנים מליברפול לדובאי, אך נתפס בשדה התעופה ע"י כלבי הגישוש. בתוך גופו נמצאו שתי ביצי הפתעה של קינדר שהכילו אקסטזי, קטמין וקוקאין. השופט לא התרשם כששמע מדוע הוא עשה זאת

ביצי הפתעה של קינדר
ביצת הפתעה של קינדר | צילום: Shutterstock

מייקל וויטי, צעיר בן 25 מליברפול, היה בדרכו לדובאי, אך הוא נתפס בנמל התעופה של מנצ'סטר לאחר שכלבי הגישוש של המשטרה סימנו אותו. השוטרים ערכו חיפוש על גופו ולא מצאו דבר. אך לרוע מזלו של וויטי, השוטרים המנוסים לא ויתרו והחליטו לקחת אותו למעצר. הטבע עשה את שלו וכמה שעות מאוחר יותר, כשהוא בשירותים בתאו, נמצאו שתי ביצי קינדר עטופות בניילון נצמד אותן הוא הסתיר בפי הטבעת.

כתבות נוספות:

ביצי ההפתעה הללו היו זהות לביצי ההפתעה שכולנו מכירים, אך במקום צעצוע מפלסטיק היו בהן סמים מסוכנים: 40 טבליות אקסטזי -31 גרם קטמין. מאוחר יותר וויטי גם הוציא מגופו חבילה קטנה ובה יותר מ-12 גרם קוקאין.

שוויים הכולל של הסמים הוערך בכ-2,900 לירה שטרלינג (למעלה מ-13,000 ₪) אך וויטי התעקש שמדובר בסמים לשימוש אישי במהלך הנסיעה. הוא טען שהוא זקוק להם במהלך הטיסה המפרכת. כשנשאל מדוע קנה כרטיס לכיוון אחד הוא אמר שחבריו קנו לו את הכרטיס כהפתעה.

אולי יעניין אותך גם: תביעה נגד ענקית הממתקים הרשי'ז: הדלעת לא מחייכת

השופט לא התרשם מדבריו של וויטי, והעריך כי וויטי תכנן למכור את הסמים בדובאי. מתברר שלוויטי יש היסטוריה של פעילויות פליליות, ביניהן פריצה, החזקת תחמושת וקנאביס. הוא נידון ל-35 חודשי מאסר.