החדיר אייליינר לפי הטבעת ומת שלוש שנים לאחר מכן

מקרה ראשון מסוגו: גבר בן 60 הובהל לבית החולים במצב אנוש. בבדיקת CT גילו הרופאים אייליינר שהוחדר לפי הטבעת של המטופל לפני שלוש שנים. הוא מת יומיים לאחר מכן

Eyeliner
האייליינר | צילום: Science Direct

גבר בן 60 מיפן הובהל לבית החולים לאחר שאחיו מצא אותו מחוסר הכרה בביתו. שבועיים לפני כן הוא התלונן בפניו כי הוא סובל משילשולים.

לכתבות נוספות

למרות שהיה מחוסר הכרה כשהגיעה לבית החולים, הוא סבל מדופק גבוה ולחץ דם נמוך. בנוסף ל-38 מעלות חום. הרופאים חשדו כי מדובר בזיהום ונתנו לו אנטיביוטיקה, ונוראפינפרין עבור לחץ הדם הנמוך שלו.

בבדיקת CT מצאו הרופאים עצם זר באורך 9 ס"מ. התברר כי מדובר באייליינר, ועל פי ההערכה, הגבר החדיר את המוצר לתוך פי הטבעת שלו לצורך גירוי מיני שלוש שנים קודם לכן. מצבו של המטופל לא היה יציב, והרופאים נמנעו מלנתח אותו. הוא מת יומיים לאחר מכן לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים להחיות אותו.

בנתיחה שלאחר המוות התברר כי האייליינר חדר לשלפוחית השתן של המנוח, פצע אותה וגרם לזיהום. הזיהום התפשט לכליות ולאיברים אחרים, מה שהוביל לאלח דם. הפציעה גרמה לפיסטולה רקטוביתית שגרמה לכך שהרקטום, המעי הגס התחתון ושלפוחית השתן שלו נדבקו זה לזה. בנוסף, הוא סבלא מזיהום בכליה השמאלית שהתפשט לטחול שלו, מה שהוביל להצטברות שתן בשלפוחית השתן.

אולי יעניין אותך גם: אושפז לאחר שהחדיר צלופח לפי הטבעת, אבל שכח לספר לרופאים על הלימון

המקרה פורסם בכתב העת הרפואי Science Direct. מחברי המאמר ציינו כי מדובר במקרה ראשון מסוגו: "זהו הדיווח הראשון על מוות שנגרם על ידי סיבוך מאוחר של פציעה חודרת בפי הטבעת עקב פעילות אוטו-אירוטית. זה מקרה נדיר ביותר".