כוכבת הרשת בריאיון חריג: "קוראים לי מיאו אבל אני מזדהה ככלבה"

מיאו דילן, משפיענית רשת המזדהה ככלבה, סיפרה בריאיון מיוחד על אורח החיים הלא שגרתי שלה שכולל טיולים בחוץ עם רצועה, משחקים בכדור ופעילות אילוף. אבל למרבה הצער לא כולם מתלהבים מהזהות הכלבית שלה

Woman Dog 2
מיאו דילן | צילום: meowdalyn

אוהבים חיות? כדאי שתכירו את מיאו דילן. כמו הרבה כלבים, גם היא אוהבת לאכול חטיפים, לצאת לטיולים בחוץ ולשחק בכדור. אך בניגוד לשאר הכלבים, מיאו לא נולדה ככלבה, אך היא בהחלט רואה את עצמה ככלבה.

מיאו התארחה לאחרונה בתוכנית הרדיו האוסטרלית Kyle and Jackie O Show, שם הסבירה מדוע בחרה לעצמה דווקא שם שמתאים יותר לחתולים. "זה כמו שיש אנשים שקוראים לצ'יוואווה שלהם הרקולס".

Woman Dog 4
מיאו דילן | צילום: meowdalyn

כשנשאלה אם היא בזוגיות, הסבירה מיאו שככלבה אין לה חבר, אבל יש לה "מטפלים" שמאכילים אותה, מוציאים אותה לטיולים, ואפילו מאלפים אותה. את האילוף היא אוהבת במיוחד בגלל החיזוקים החיוביים שהיא זוכה להם כשהיא מבצעת את התרגילים כמו שצריך: "זה אחד הדברים האהובים עליי כי אני מקבלת חטיפים" הסבירה.

Woman Dog 3
מיאו דילן | צילום: meowdalyn

אתם עלולים לגחך, אבל מיאו מתייחסת ברצינות לזהות הכלבית שלה. אפילו את הצרכים שלה היא עושה בחצר האחורית, למרות שלפעמים מזג האוויר לא נוח ואז היא "נאלצת להשתמש בשירותים של בני אדם".

התגובות לריאיון היו חלוקות, ולא כולם קיבלו בברכה את ההגדרה העצמית של מיאו.

אחת הגולשות כתבה באופן נוקב: "אני נשבעת באלוהים, אם הילד שלי יחזור הביתה מבית הספר "מזדהה" כחתול או ככלב, אני אתייחס אליו ככה כדי ללמד אותו לקח. למה לעזאזל אנשים נותנים לזה לקרות?"

גולשת נוספת הביעה דאגה: "זה כל כך מטריד! אני כל כך מרחמת עליה. בהחלט קורע לב שכל כך הרבה אנשים נאבקים בזהותם בדרכים כאלה. לאישה המסכנה אין מושג כמה שבורה היא באמת וצריכה עזרה בהקדם!"

וגולש שובב ביקש לאתגר את מיאו: "תוכיחי שאת כלבה ותאכלי פחית שלמה של אוכל לכלבים בלייב".

אולי יעניין אותך גם: כוכבת הרשת המצליחה מוכרת את הפלוצים שלה ב-300 דולר

מיאו היא לא הראשונה שמזדהה ככלב. כבר סיפרנו לכם בעבר על טוקו, גבר יפני שהוציא מעל 15,000 דולר על מנת להפוך לכלב. למרבה הצער, למרות שבני האדם בסביבתו כיבדו את הזהות החדשה שלו, רוב הכלבים נרתעו ממנו וסירבו לשחק איתו.

Woman Dog 1
מיאו דילן | צילום: meowdalyn