ממשפחת אנשי הזאב ועד זו ששותה את הדם אחד של השני: המשפחות המשונות בעולם

תמיד נראה שכל ילד חושב שהמשפחה שלו היא המוזרה, המביכה או סתם המעצבנת ביותר. ובכן אנחנו כאן להראות לכם שיכל להיות משונה הרבה יותר - ממשפחה של רוצחים סדרתיים דרך זו שהולכת רק על ארבע ועד הכת של אמבש | אלו המשפחות המשונות ביותר בעולם

זאת עם 44 ילדים

כיעה ליום שהיה קרוי בעבר יום האם, נתחיל עם משפחה שכל כולה עומדת על טהרת האמא. "מאמא אוגנדה", הוא כינויה של האישה בת ה-41 מאוגנדה שהספיקה ללדת לא פחות מ-44 ילדים והפכה לאישה הפוריה בעולם.

בשיחה שנערכה עם האמא בעמוד היוטיוב של "Discover with ruhi cenet", סיפרה מאמא אוגנדה שאת שלושת ילדיה הראשונים הביאה לעולם כבר בגיל 13 ולאחר מכן הביאה תאומים, רביעייה וכן הלאה. האישה המיוחדת סובלת מבעיה בריאותית הנקראת "היפר ביוץ" ולכן כל לידה שלה הייתה בעלת מספר תינוקות.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-6-amnon-levi-clips-part-0202231854' autoplay='0' credit='' desc='צפו בסיפורה של האישה' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1676892311/uploads/2023/903436163.png' kid='1_cwz6ecew' duration='']

זאת שהכי גבוהה בישראל

הפעם אנחנו עוברים למשפחה כחול לבן, ולא סתם משפחה, אלא אחת המשפחות המיוחדות בארץ. משפחת לוי מעמידה גובה ממוצע לא יאמן של לא פחות מ2.05 מטרים, כשה"נמוכה" ביותר היא אמא נילי בגובה 1.90, ואילו הגבוה ביותר הוא הבן השני גלעד, המתנשא לגובה 2.20 ומשחק בעמדת הסנטר בקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים.

משפחת לוי
משפחת לוי מתארחת בהעולם הבוקר

אב המשפחה איתי הוא רואה חשבון במקצועו, ומתנשא לגובה של 1.93 מטר. הוא התחתן עם נילי, מדריכה ברכיבה טיפולית על סוסים, שמתנשאת לגובה של 1.90 מטר. לזוג 4 בנים, אוראל הבכור בגובה של 2.17 מטרים, יוגב בגובה 2.10, גלעד בגובה 2.20 והאח הצעיר נבו בגובה 2.02 מטרים. אין ספק שזו לא המשפחה שהייתם רוצים לפגוש בסמטה חשוכה באמצע לילה אפל.

צפו בריאיון איתם מתוך העולם הבוקר

זאת שהולכת על הידיים

המשפחה הבאה סובלת מתסמין מאוד ייחודי אשר שיגע מדענים ברחבי כל העולם.  משפחת אולס מדרום טורקיה המונה 4 אנשים (לצערם הילד השלישי נפטר) הולכת כולה על 4 בהליכה המזכירה את הליכתם של הקופים.

משפחת אולס | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

לאחר השערות רבות מדענים אמריקאים הגיעו למסקנה שההליכה של המשפחה היא אדפטציה לתסמונת נדירה. החוקרים ציינו כי המשפחה נעה בצורה צדית, כלומר, רגל רודפת יד. שלא כמו קופים, ההולכים ברצף אלכסוני. הם טענו כי ההליכה של בני משפחת אולש היא למעשה, תופעת לוואי של מצב תורשתי בו המוחון (אזור במוח אשר מעורב בין השאר בלמידה של תנועות מוטוריות) לא קיים, וכך נוצרת בעיה בחוש האיזון. כדי להסתגל למצבם, המשפחה פיתחה את הליכתם הייחודית.

צפו בכתבה המיוחדת על הכפר של המשפחה

זאת שהתאומות נשואות לאותו הגבר

הרשימה מתקדמת ולאט לאט המשפחות נהיות מוזרות יותר, כמו למשל המשפחה הבאה, שהיא עדיין משפחה בהתהוות - התאומות הזהות אנה ולוסי דסינק נמצאות בקשר קרוב, כל כך קרוב שהן אפילו חולקות יחד את אותו הארוס ומקוות להביא ביחד איתו שני ילדים שונים באותו הזמן בדיוק.

התאומות והגבר אליו הן נשואות | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

אנה ולוסי שמככבות בחודשים האחרונים בתוכנית ריאליטי אוסטרלית, החליטו לקחת את המשמעות של תאומות שעושות הכול יחד - צעד אחד קדימה. הן התחתנו עם בן באיירן והטילו עליו את המשימה להכניס את שתיהן להריון באותו הזמן: "הפחד הכי גדול שלי הוא שאחותי תכנס להריון ואני לא". עד שזה יקרה, השתיים מתאמנות על בובות תינוקות ולוקחות אותם איתן לכל מקום. צפו בכתבה המלאה שהכנו על צמד התאומות.

זאת שכולם בה שעירים להחריד

המשפחה הבאה היא משפחת גומז המקסיקנית אשר במשך חמישה דורות סובל מתסמונת נדירה הנקראת תסמונת "איש הזאב", מחלה גנטית המתבטאת בצמיחת שיער באופן בלתי מרוסן בכל חלקי הגוף ובפרט על עור הפנים.

משפחת גומז | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

הנשים מכוסות בשיער בדרגה קלה עד בינונית ואילו לגברים שבמשפחה יש שיער עבה המכסה כ- 98 אחוזים מגופם. חלק מבני המשפחה מצאו את הצד החיובי במצבם המר והם עובדים בקרקסים ובמופעים, אך כולם סובלים מהטרדות והצקות של הסובבים אותם. אנחנו היינו מציעים לייזר אבל קשה לנו להבטיח שזה יעבוד

הסבר על התופעה הייחודית

זאת שכולן בה עשו הגדלת חזה

במשפחה הזאת לא כל המשפחה יוצאת דופן, אלא רק חלקה, ליתר דיוק חצי ממנה. במשפחת מרשל המונה 9 ילדים שמתוכן 5 בנות, האמא ו-4 מן הבנות חולקות יחדיו מספר בלתי נתפס של לא פחות מ-13 ניתוחי הגדלת ושיפוץ חזה שהן עשו במשותף.

המרשליות | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

שונטל, האמא, מספרת שלמרות שהיא הייתה הראשונה לעשות את ניתוחי הגדלת החזה, בנותיה לאו דווקא לקחו ממנה את ההשראה: "אני חושבת שמה שבעיקר גרם להן לרצות להראות ככה זו הסדרה 'משמר המפרץ'".

במידת החזה הגדולה ביותר מחזיקה הבת השנייה טרי, בת 28 ובעלת מידת חזייה של דאבל H. ואילו הבת הקטנה שסיפרה שחסכה לניתוח זה מאז שהייתה בת 15, עדיין נמצאת בשלבים הראשוניים והחזייה שלה היא "רק" דאבל D.

הכירו את המשפחה

 

זאת שבני הזוג שותים את הדם אחד של השני

הגענו ל-3 המשפחות האחרונות, ואם עד עכשיו רוב המשפחות היו משעשעות או מעניינות, מכאן והלאה מדובר במשפחות שניתן להגדיר אותן כמטרידות.

ראשונים בקטגורית המשפחות המלחיצות הם הזוג ליה וארו, זוג נאהבים שהזוגיות שלהם היא זוגיות רגילה לגמרי חוץ מדבר אחד קטן - הם שותים את הדם אחד של השנייה.

זוג הערפדים | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

השניים שכבר זכו לכינוי "זוג הערפדים", מאמינים ששתיית הדם אחד של השנייה יקשור אותם זה בזו לנצח ויחזק את הזוגיות האוהבת שלהם.

צפו בסרטון המטריד בו השניים חולקים מנת דם - אזהרת צפייה

זאת שכולם בה רוצחים סדרתיים

משפחת פודקופב מרוסיה המונה אמא, אבא ושתי בנות, הייתה משפחה נורמטיבית כשהאמא אינזה הייתה עקרת בית ובעלה הצעיר ממנה ב-11 שנה היה רופא שיניים.

השניים להם שתי ילדות בנות 25 ו-13, החליטו לעזוב את חייהם הנורמלים ויצאו ביחד עם בנותם למסע בלתי נתפס של רציחות ושודים משנת 2007 ועד שנת 2013.

משפחת הרוצחים - באמצע האמא משמאל האב ומימין בת ה-25 | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

הכנופייה המשפחתית שהספיקה לזכות לכינוי "משפחת אמזון", כיעה לכוח הנשי ששלט בה, הואשמה בלא פחות מ-30 מקרי רצח שונים, כולל רצח של נשים וילדים. בנוסף המשפחה הואשמה במספר התעללויות סדיסטיות בלתי נתפסות ובעשרות מקרי שוד בהם השתתפו כל המשפחה, כולל הילדה הצעירה.

ב-2013 נתפסה המשפחה ונידונה כולה למאסר העולם, מלבד הילדה הצעירה שנשלחה למוסד לנוער. האמא אינזה שהנהיגה את המשפחה הודתה שהיא לא מצטערת על מה שעשתה, ואפילו גאה במעשיה.

סיפורה המצמרר של המשפחה

זאת עם דניאל אמבש

המשפחה האחרונה היא גם זו שהתחקיר הבלתי נתפס ששודר בה"מקור" עליה זעזע את כל המדינה.

משפחת אמבש או כמו שהיא נקראה לאחר מכן "הכת הירושלמית", הציגה את אב המשפחה דניאל אמבש, גואל רצון של ימינו, אשר היה נשוי ל-6 נשים ולהם היו 17 ילדים שחיו כולם תחת קורת גג אחת.

המקור, הנשים של אמבש

בכת הונהגו עונשים קיצוניים. אמבש ונשותיו החשיבו את עצמם כתלמידי הרב ישראל דב אודסר. הם האמינו שכדי להגיע אל זיכוך הנפש יש להתוודות על מחשבות מופקרות ולקבל עונש הולם בגינו.

אמבש נדון ל-26 וחצי שנות מאסר. שלוש מהנשים הועמדו לדין בגין מעשי סדום בקטינים, וישבו במעצר במשך שנה. ההליכים נגד הנשים נסגרו בעסקת טיעון שבה הורשעו בהדחת עדים (העדים היו הקטינים שהיו חברי הכת וילדיהם של הנשים) וכן שיבוש הליכי משפט. ביוני 2022 נפטר אמבש בכלא מעשיהו במהלך ריצוי עונשו.

גם כיום לאחר שניצולי הכת ברחו ממנה ואף דיברו על הזוועות הנעשו שם באופן גלוי וזכו לסוג של סוף טוב. חלק מנשותיו עדיין מאמינות שאמבש הוא האליל שלהן ושאינו עשה כל רע ואפילו מאשימות את ילדיהן הן כמי שהרסו את המשפחה.

אסנת אמבש בסוף מסע הכומתה שלה
אסנת אמבש בסוף מסע הכומתה שלה | צילום: צילום מסך

ואיך המשפחה שלכם?

לסיכום אנו מאמינים שאם הגעתם עד לפה וקראתם את כל הסיפורים יוצאי הדופן האלו על חלק מן המשפחות, אתם תעריכו יותר את המקום ממנו באתם ואולי אפילו תרצו לתת חיבוק גדול לאמא. יום משפחה שמח.