רוצים לעבוד בסניף הדואר של אנטרקטיקה? כדאי שתזדרזו כי ההרשמה נסגרת מחר

סניף הדואר בפורט לוקרוי שבאנטארקטיקה מחפש מועמדים. אם אתם אמפתיים, בעלי מוטיבציה עצמית גבוהה ולא אכפת לכם להתקלח רק פעם בשבועיים, ייתכן שהמשרה הזאת בשבילכם

Antarctica,,peninsula:,on,wiencke,island,in,februar,2020.,wooden,building
פורט לוקרוי, אנטארקטיקה | צילום: Shutterstock

קרן מורשת אנטארקטיקה של הממלכה המאוחדת (UKAHT) מחפשת עובדים שמוכנים להגר לקצה הדרומי של העולם. סניף הדואר הדרומי ביותר בעולם, שנמצא בטריטוריה הבריטית ביבשת הקרח, מחפש עובדים שיאיישו תפקידים הכוללים מיון דולר ועבודה שוטפת במוזיאון של פורט לוקרוי.

במסגרת התפקיד תידרשו למיין כ-80,000 מכתבים וגלויות בשנה, לנהל את חנות המזכרות של המוזיאון ולארח כ-18,000 תיירים שמגיעים מדי שנה ליבשת. בנוסף, על אנשי הצוות מוטלת המשימה לערוך ספירת נוכחות לכ-1,500 פינגווינים החיים במושבה.

בטופס ההגשה הזהירו המעסיקים לגבי תנאי המחייה הקשים באנטארטיקה: "אין לנו מים זורמים באי, אז שירותי הכביסה הם בסיסיים מאוד. מים נאספים בג'ריקנים מאוניות שמבקרות בנמל. אין מתקני מקלחת בפורט לוקרוי. אוניות מבקרות יאפשרו לעובדים להתקלח בערך אחת לשבוע, אבל כשתנאי מזג האוויר גרועים עלולים לעבור שבועיים ללא מקלחת".

סניף הדואר של אנטארקטיקה ממוקם בפורט לוקרוי, אתר שבו חוקרים גילו מושבה של פינגוויני ג'נטו. בעוד שהמאחז מתפקד בעיקר כמתקן דואר, קרבתו למושבת הפינגווינים הביאה לכך שהוא זכה לכינוי החיבה "משרד הדואר של הפינגווינים".

אולי יעניין אותך גם: טרגדיה בזנזיבר: 8 ילדים ואישה מתו לאחר שאכלו בשר צבי ים

ההרשמה נסגרת מחר (18 במרץ) כך שאם נראה לכם שאתם מתאימים לתפקיד כדאי שתזדרזו להגיש מועמדות עוד היום.