לדפוק חתונה על אמת: אחד מ-8 גברים מודה שהוא מביא קונדום ללוויה

מחקר חדש של חברת קונדומים מובילה מגלה שמספר לא מועט של גברים מגיעים להלוויות ומקווים שהמזל ישחק לטובתם | התוצאות המלאות

וויל פרל בסרט | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

אומרים שהקומדיה מצחיקה יותר כשהיא מבוססת על סיפור אמיתי, וזו אולי הסיבה שהסרט "לדפוק חתונה", בו ווינס ווהן ואוון ווילסון מנסים להשיג בחורות בסיטואציות מוזרות, הוא כל כך מצחיק.

כתבות נוספות

באחת הסצנות האיקוניות ביותר של הסרט, ויל פרל שמנסה ללמד את דמותו של אוון ווילסון להשיג בחורות, נראה מתחיל עם נשים אבלות כ"דופק הלוויה".

דמותו של פרל, צ'אז ריינהולד, אומרת את המשפט האלמותי: "אבל הוא הדחף החזק ביותר של הטבע".

צפו בקטע מתוך הסרט

כעת, לפי מחקר חדש שפורסם על ידי מותג הקונדומים המוביל Trojan, נראה כי ריינהולד צדק. אחד מכל שמונה גברים בני 35 ומטה לקח איתו קונדום להלוויה "למקרה ש.."

אז למה זה קורה? ובכן, הסקסולוגית פאטי בריטון חושבת שההיגיון מאחורי קיום יחסי מין לאחר הלוויה הוא די פשוט.

קונדום בכיס, רק למקרה שהמזל ישחק | צילום: shutterstock

"זה באמת קשור למילוי החלל - מילולית ופיזית", אמרה למגזין הלייף סטייל והתרבות MEL. "מסלול האבל הוא על אובדןהקרבה. זו הסיבה שהחשק המיני שלנו נכנס: למלא את החלל הזה".

בריטון גם הזהירה שסקס אינו התשובה להתמודדות עם בדידות או אובדן: "אנשים רבים חושבים שסקס מעיד על קרבה בין שני אנשים, אך זה לא תמיד המצב".

רגשות האבל מביאים לדחף המיני | צילום: shutterstock

סקר המין של Trojan סיקר 2,000 מבוגרים, בגילאי 18 עד 35 כדי לקבל את הנתונים הסטטיסטיים שלהם.

בנוסף למספר הגבוה של גברים שמצפים "להנות" בהלוויה, המחקר מצא גם כי 77 אחוז מהנסקרים מאמינים שגם לגברים וגם לנשים יש אחריות שווה בכל הנוגע לסקס מוגן.

כמה תוצאות מפתיעות | צילום: shutterstock

כשזה הגיע לגברים, 78 אחוזים מהסקרים גילו שהם מעדיפים ללבוש קונדום מאשר לגרום לבת הזוג שלהם לקחת גלולה למניעת הריון שמשנה את ההורמונים בגוף. לגבי הנשים, קצת יותר ממחצית מהנסקרות גילו שהן מעדיפות קונדומים על פני הגלולה.