נהג האובר שלה נסע לאט מדי, אז היא עשתה משהו שהוביל למעצרה

אישה מטקסס נקטה באמצעיים קיצוניים כדי להבטיח שהיא לא תפספס את הטיסה שלה - היא גנבה את הרכב של נהג האובר שלה. המשטרה הצליחה לתפוס אותה לפני שעלתה לטיסה, אבל היא הספיקה לעשות עוד עבירה אחת קטנה בשדה התעופה

Ferpjv
נוישה אלכסנדרה אפקמי | צילום: צילום מסך

נוישה אלגסנדרה אפקמי, אישה בת 27, הייתה מאוד לחוצה - היא חששה לפספס את הטיסה שלה. ואם זה לא מספיק, כשנהג האובר שלה סוף סוף הגיע לאסוף אותה מהמלון, הוא נסע בקצב איטי במיוחד. הסבלנות שלה פקעה. היא חטפה את הטלפון של הנהג והשליכה אותו מהחלון. הנהג עצר בצד הדרך על מנת לאסוף את המכשיר שלו, ואפקמי ניצלה את ההזדמנות ועברה במהירות למושב הנהג. היא ברחה משם עם הרכב שלו, והוא נותר חסר אונים מאחור.

כתבות נוספות:

כשאפקמי הגיעה לשדה התעופה הבינלאומי אוסטין ברגסטרום היא גילתה כנראה שיש לה מספיק זמן. היא לקחה את הארנק שהנהג השאיר ברכב, והוציאה קרוב ל-130 דולר במסע שופינג בדיוטי פרי.

אולי יעניין אתכם גם: נהג המונית שנעצר לאחר שדרס יונה: "הכבישים שייכים לבני אדם"

בינתיים המשטרה הצליחה לאתר את המכונית הנטושה בטרמינל והספיקה לתפוס את אפקמי במהירות לפני שהיא עלתה על הטיסה.

אפקמי ניסתה להצדיק את מעשיה. היא אמרה בחקירה שהיא אמרה לנהג "אני צריכה להגיע לשדה התעופה, אז אני הולכת לקחת את המכונית שלך ולהוריד אותה בסאות'ווסט איירליינס". ההסבר לא הרשים את השוטרים, שעצרו אותה בגין שימוש לא מורשה ברכב ממונע. הערבות שלה נקבעה על 16,000 דולר.