אישה תובעת את דיסני בעקבות פצעים בנרתיק לאחר שרכבה על מגלשת מים

הנה פחד חדש בנוגע למגלשות מים: אמה מקגינס נפצעה במהלך שימוש במגלשת מים בדיסנינד. כעת היא תובעת את החברה על סך 50,000$. בכתב התביעה נכתב כי הבגדים שלה "נכפו בין רגליה בוודג'י כואב"

Marne La Vallée,,france, ,10,13,2022,:,close,up,of
דיסנילנד | צילום: Shutterstock

כשאנחנו חושבים על חגיגות בדיסנילנד אנחנו מדמיינים חוויות קסומות ומחממות לב, אבל עבור אמה מקגינס שהגיעה לחגוג את יום הולדתה ה-30 בלגונת הטייפון החוויה הפכה לסיוט.

לפי כתב התביעה, באוקטובר 2019 היא עלתה על ההומונגה קוואבונגה, אחת ממגלשות המים הנועזות ביותר בפארק. מדובר בגלישה בגובה של כחמש קומות בזווית כמעט אנכית. מקגינס צייתה להוראות הבטיחות והצליבה את רגליה על הקרסוליים והתכוננה לצלילה המלהיבה.

אבל מה שקרה לאחר מכן לא היה בדיוק מה שהיא ציפתה לו. לטענתה, במהלך הגלישה היא הוטחה כלפי מטה כנגד המתקן עצמו. בכתב התביעה נכתב כי הבגדים שלה "נכפו בין רגליה בוודג'י כואב". הכאבים נמשכו גם לאחר שירדה מהמתקן. בנוסף, נכתב: "כשהיא קמה דם החל לזרום בין רגליה". עוד נכתב בתביעה כי מקגינס אושפזה בשל "פציעת גוף קבועה ופצעים בנרתיק".

בעקבות כך החליטה מקגינס להגיש תביעה נגד המקום השמח ביותר בעולם כשהיא מאשימה אותם ברשלנות בטענה שהיא "אינה מזהירה נשים מהסיכום המוגבר שלהן להיפצע". עורך דינה, אלן וגנר, הסביר: "בגלל האנטומיה הספיציפית שלהן, הסיכון לפציעה גדול בהרבה אצל נשים מאשר אצל גברים. סכום התביעה עומד על סך 50,000 דולר.