עירום בדיסנילנד: תקרית מוזרה הרסה למבקרים את סוף השבוע של חג ההודיה

במהלך סוף השבוע ההומה של חג ההודיה נאלצו עובדי המקום השמח ביותר בעולם להתמודד עם תקרית לא שגרתית ומוזרה במיוחד. במהלך נסיעה במתקן האייקוני "זה עולם קטן" החליט אחד האורחים לפשוט את בגדיו. התקרית הזו הובילה לסגירה זמנית של המתקן ולמעצרו של הנודיסט המטרידן

Pnqqlq
אורח התערטל בפארק דיסנילנד | צילום: צילום מסך, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

פארק השעשועים דיסנילנד ידוע בדרך כלל כמקום שבו הקסם והדימיון מתעוררים לחיים. משפחות מרחבי העולם פוקדות הפארק כדי לייצר זכרונות נצחיים. עם זאת, גם בעיצומן של אגדות ופנטזיה, המציאות מקבלת מדי פעם תפנית בלתי צפויה.

כתבות נוספות

התקרית המוזרה התרחשה ביום ראשון אחר הצהריים, כאשר האורח, שזהותו נותרה לא ידועה, החליט להתפש בזמן הנסיעה במתקן "זה עולם קטן". הנסיעה נעצרה כאשר מפעילי הפארק הערניים הגיבו במהירות למצב. האורח נעצר מיד והורחק משם ע"י המשטרה. השיבוש גרם לסגירה זמנית של המתקן למשך כשעה, כאשר מפעילי הפארק ערכו בדיקות כדי להבטיח את בטיחות הנסיעה ושלמותה. למרבה המזל, אף אחד מן האורחים לא נפגע פיזית במהלך התקרית.

הסיפור הפך לוויראלי ברגע שסרטונים של האירוע עלו לרשתות החברתיות. באחד הסרטונים נראה האורח עובר בין הסטים הידועים של המתקן ללא חולצה. סרטון אחר הראה אותו יושב ומקיים אינטרקציה עם הדמויות של המתקן. ניתן לשמוע מישהו מפציר בו לעצור ואורחים אחרים שהביעו דאגה לאביזרים של המתקן.

זו לא הפעם הראשונה שאורח לא רצוי מטריד את המבקרים בפארק. רק לפני חודשיים דיווחנו על דב פראי שהסתובב בפארק והפחיד את האורחים. כנראה שלא הכל ורוד ומושלם במקום הכי שמח בעולם.