הזמין ממקדונלד'ס המבורגר "בלי כלום" וקיבל קופסה ריקה

גרג, חובב הטרלות והמבורגרים, החליט לבדוק מה יקרה אם יזמין ממקדונלד'ס המבורגר בלי כלום – אפילו בלי לחמנייה או קציצה. ספוילר: מקדונלד'ס עדיין הצליחו לפשל בהזמנה שלו

Macnothing 3
המבורגר ללא תוספות, ללא קציצה וללא לחמניה | צילום: greg16676935420

לכל אחד מאיתנו יש את ההעדפות האישיות שלו בכל הנוגע לתוספות בהמבורגר האהוב עלינו. אם תשאלו את גרג, טרול רשת עם מעל ל-800 אלף עוקבים בטוויטר, הוא יגיד לכם שהוא מעדיף המבורגר בלי כלום.

הוא הזמין משלוח של מקדונלד'ס הכולל צ'יזבורגר משולש ללא קטשופ, ללא מלפפון חמוץ, ללא בצל, ללא בקר, ללא חרדל, ללא לחמנייה, ללא גבינה וללא מלח. סכום ההזמנה הכולל: 5.39 דולר.

גרג פרסם את צילום המסך של ההזמנה בחשבון ה-X שלו. הוא הביע תקווה שמקדונלד'ס לא תעשה טעויות בהזמנה שלו, והבטיח לעדכן את עוקביו בהשתלשלות העניינים.

Macnothing 6
ההתכתבות של גרג עם השליח | צילום: greg16676935420

לאחר קבלת ההזמנה קיבל גרג הודעה מהשליח, דן שמו, שרצה לוודא איתו שאין שום טעות בהזמנה: "צ'יזבורגר ללא כלום כולל הלחמניה והבשר... אז אתה הולך לקבל קופסה ריקה. אתה בסדר עם זה?". גרג השיב בחיוב: "מושלם. תודה".

Macnothing 2
משלוח של מקדונלד'ס | צילום: greg16676935420

כשההזמנה הגיעה גרג הביע שביעות רצון מכך שהסניף הקפיד לאטום את החבילה. "תודה לאל שהם אטמו אותה, כדי שדן לא יגנוב את הארוחה שלי".

Macnothing 4
העטיפה והקופסה הריקה | צילום: greg16676935420

ואכן, כפי שהובטח, בתוך שקית הקרטון הייתה קופסה ריקה ועטיפה של המבורגר. אך למרות זאת, גרג התעצבן. מקדונלד'ס הצליחו איכשהו לפשל עם ההזמנה שלו: "העטיפה ו... קופסה של מק'קריספי??? הזמנתי המבורגר טריפל לא מק'קריספי!".

Macnothing 5
הביקורת השלילית שהגיש למקדונלד'ס | צילום: greg16676935420

אולי יעניין אותך גם: עובדת מקדונלד'ס ייבשה סמרטוט רצפה מעל הצ'יפס רגע לפני שהוגש ללקוחות

גרג נתן למקדונלד'ס דירוג של 2 כוכבים בלבד, אך נתן דירוג 5 כוכבים לדן שסיפק את המשלוח במהירות ובאדיבות. הוא גם נתן לו 11$ טיפ, הרבה יותר ממחיר הארוחה הריקה. בסופו של דבר החבילה הריקה עלתה לו 19.81 דולר.