בלי כיור, זמינה רק שלושה ימים בשבוע: הכירו את הדירות הכי הזויות בתל אביב

בפרק הקרוב של "שנות ה-90" שלום מחליט להתמסר לקריירת הסטנדאפ ולמצוא דירת שותפים בתל אביב. יחד עם ציון הוא מבקר במספר דירות, אך ציון תמיד מוצא סיבה קטנונית לפסול את הדירה. לקראת הפרק עברנו במודעות דירות עכשוויות וגילינו שאם שלום היה מחפש דירה היום לציון היה הרבה יותר פשוט לשכנע אותו לא לעבור | "שנות ה-90", הערב ברשת 13

זמן צפייה: 00:36

בפרק הבא של "שנות ה-90" (הערב ברשת 13), שלום מחפש דירת שותפים בתל אביב. לקראת הפרק, הסתכלנו בקבוצת הפייסבוק "דירות בישראל שמדכאות אותי" וראינו אילו דירות תל אביביות שלום היה מוצא אם הוא היה מחפש בשנת 2024. אז מה יותר נורא? דירה שנמצאת בתוך מסעדה, דירה בלי מטבח או דירה שמותר לגור בה רק חלק מהשבוע?

לכתבות נוספות:

בקבוצה "דירות להשכרה ריקות או שותפים בתל אביב" פורסמה דירה לשכירות משותפת שצריך לפנות שלושה ימים בשבוע לפחות כדי שזוג נוסף יוכל לגור שם.

הדירה הבאה הזויה לא פחות - כדי לגור בה תצטרכו לעבוד בעבודה מסודרת וקבועה, נשמע הגיוני? אז זהו שאם אתה לא עורך דין או הייטקיסט אתה לא מוזמן. שלום, אין לך אפילו מה לנסות.

לפחות בדירה הבאה יסכימו לשלום לגור ואפילו בכל ימות השבוע, אם הוא מוכן שחדר השינה שלו יהיה גם המקלחת, השירותים וגם הסלון.

ואם חשבתם שזה צפוף אז תסתכלו על החדר הבא:

באתר "יד 2" התפרסמה דירה שנמצאת בתור מסעדה. ככה שאם שלום חוזר רעב מהופעה הוא יכול לעבור במטבח של המסעדה בדרך לחדר.

 

ואם בכל זאת בא לו לבשל? בדירה שפורסמה בקבוצה "דירות מפה לאוזן בת"א" אין כיור, אבל יש מקרר. בדיוק מה ששלום צריך כדי להביא קופסאות אוכל של ליליאן לדירה ולהחזיר לה אותן לשטיפה ומילוי מחדש.

בקבוצה "דירות להשכרה בדרום תל אביב" פורסמה מודעה לדירה מוזנחת, בלשון המטעה, שמתאימה "למי שיש ידיים טובות ובא לו לקחת את זה כפרויקט". אז אם בין הופעות, למפגשים עם החברה אלינה ונסיעות לפגוש את הבן דניאל אצל ההורים מתאים לשלום גם לשפץ את הדירה, אולי זאת האפשרות הטובה ביותר עבורו. בכל זאת יש בה מטבח, המיטה לא בשירותים והיא זמינה בכל ימות השבוע.

אחרי שראינו את כל הדירות האלה אולי מזל ששלום החליט לעבור לתל אביב בשנות ה-90 ולא ב-2024.

"שנות ה-90", הערב ברשת 13